سه شنبه 29 اسفند 1402

استاندار گیلان خبرداد؛

اعزام اولین سری موکب‌ها به شهر پل دختر لرستان

 

استاندار گیلان از اعزام اولین سری از موکب‌های استان گیلان

به شهر سیل زده پل دختر استان لرستان در روز سه‌شنبه خبر داد.

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - استاندار گیلان از اعزام اولین سری از موکب‌های استان گیلان به شهر سیل زده پل دختر استان لرستان در روز سه‌شنبه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ؛ دکتر مصطفی سالاری گفت: حرکتی عظیم در سطح کشور برای کمک به هم وطنان در استان های سیل‌زده آغاز شده و استان گیلان هم از همان ابتدا کمکها و پشتیبانی لازم را با هماهنگی وزارتخانه های ذیربط و استانداران استان های همسایه صورت داده است .
وی با بیان اینکه مردم عزیزمان از این نوع تجربه‌ها را در مقاطع حساس از تاریخ گوهربار انقلاب اسلامی داشتند، اظهار داشت: پیرو تصمیم و دستور وزیر محترم کشور کمک‌ها از استان گیلان به شهر پل دختر استان لرستان فرستاده می شود.
استاندار گیلان با اشاره به راه اندازی موکب‌های اربعین حسینی در شهر پل دختر خاطر نشان کرد: همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط در استان تجربه اربعین را دارند و استانداری گیلان بار دیگر نقش هماهنگ کننده را برعهده دارد .
وی با اشاره به اعتقاد و اعتمادی که مردم به سرور سالار شهیدان و به مثابه همان اربعین دارند افزود: موکب‌های اربعین حسینی با تمامی امکاناتی که برای اربعین بکار می‌برند، برای کمک به سیل‌زدگان در مناطق پیش بینی شده مستقر خواهند شد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: علاوه بر کمک‌های مردمی، نهادها و دستگاه های اجرایی و اصناف، با توجه به هماهنگی صورت گرفته، گروه های مردم نهاد استانی نیز می توانند با هدایت اقلام و کمک های جمع اوری و تهیه شده به هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) و موکب‌های مستقر گیلان در استان لرستان در این اقدام ارزشمند و انساندوستانه مشارکت نمایند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna