سه شنبه 29 اسفند 1402
اهدای خون مدیر و معاونین مخابرات منطقه گیلان / مخابرات گیلان حامی اهدای خون
 
در یازدهمین روز از نوروز 98 مهندس رسول آمویی مدیر منطقه مخابرات گیلان بهمراه معاونین و کارکنان در سازمان انتقال خون استان حضور یافته و سال جدید را با مشارکت در پویش #اهدای_خون_کار_خیر آغاز  و در راستای فرهنگ سازی با سازمان انتقال خون همراه خواهند شد.
مهندس رسول آمویی مدیر منطقه و معاونین مخابرات گیلان  طی نشست با دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان در خصوص فعالیتهای فرهنگی در راستای ترویج اهدای خون و پلاکت گفتگو و در پایان از بخشهای مختلف انتقال خون بازدید بعمل آوردند.
مدیر منطقه مخابرات گیلان گفت : مخابرات با توجه به کارشناسان و اتاق فکری که در بخش نظرسنجی و جذب مخاطب ایجاد کرده است و تلاش برای حضور موفق و تاثیرگذار در بین خانواده ها در بعد فرهنگی دارد امیدواریم در مقوله فرهنگ سازی اهدای خون نیز مثمر ثمر باشیم .
مهندس رسول آمویی خاطرنشان کرد : با تعاملات کارشناسان دو اداره و بر اساس مطالبی که توسط کارشناسان انتقال خون اعلام شد انشاالله در راستای فرهنگ سازی و حضور اهداکنندگان همکاری هایی انجام پذیرد.
مدیرکل انتقال خون گیلان ضمن تبریک نوروز 98 و تشکر از حضور مدیرو کارکنان منطقه مخابرات گیلان ، مخابرات استان را همراه همیشگی انتقال خون بیان کرد و گفت : همانطور که مخابرات استان همیشه همراه مردم و در بین خانواده ها است در زمینه های فرهنگی و اجتماعی بیشترین تاثیرگذاری را در بین خانواده ها بخصوص جوانان دارد و امید است با همکاری و تعامل در راستای فرهنگ سازی اهدای خون و پلاکت نیز بیش از پیش انتقال خون را یاری رسانند .
 




 
























Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna