جمعه 7 اردیبهشت 1403

دیدار و دلجویی فرماندار بندرانزلی از خانواده شهدا

 
اسماعیل حیدری آزاد ، فرماندار بندرانزلی در دیدار نوروزی خود
از خانواده شهدا دیدار و دلجویی کرد .
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندرانزلی ؛ اسماعیل حیدری آزاد به همراه رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندرانزلی و رییس بنیاد شهید این شهر ساحلی و هیات همراه ، با حضور در منزل شهید حمید نیک مانده و شهید علی اکبر حسین زاده با خانواده های این شهدای گلگون کفن دیدار و ضمن تبریک سال نو از آن ها دلجویی کرد.

شهید حمید نیک مانده در مرداد ۱۳۴۱ دربندرانزلی چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۶۱ در زمان جنگ به خدمت مقدس سربازی رفت و دوران سربازی را در غرب و جنوب ایران خصوصاً در کردستان گذراند، وی از آنجایی که پسر بزرگ خانواده بود در سال ۱۳۶۶ ازدواج کرد و بعد از ازدواج در حالی که تنها بیش از 20 روز از تولد فرزندش می گذشت راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و به برادران جهادگرش پیوست و در نهایت پس از خدمت در سنگرهای مختلف جنوب از جمله هویزه ، اهواز و جزیره مجنون ، در چهارم تیر ماه سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون مفقود الاثر گشت و پیکر پاک این شهید پس از 9 سال توسط گروه تفحص در منطقه کشف و در مهر ماه سال 76  در گلزار شهدای بندرانزلی به خاک سپرده شد.

شهید علی اکبر حسین زاده نیز یکی دیگر از شهدای گلگون کفن بندرانزلی است که در سال 1347 در بندرانزلی چشم به جهان گشود که در 18 سالگی راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و به عنوان تخریب چی به میهن اسلامی خدمت می کرد که در سوم شهریور سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران به فیض عظیم شهادت نائل گشت.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna