سه شنبه 29 اسفند 1402

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/371630/n83254890-72922442.jpg

 

با دستورمریم بخشی،سی غواص از گیلان عازم مناطق سیلزده شدند

 
با دستور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ؛
سی غواص از گیلان برای کمک به سیل زدگان برخی مناطق کشور
عازم این استان ها شدند.

 

سرویس ورزشی موج برنا - سی  غواص از گیلان برای کمک به سیل زدگان برخی مناطق کشور عازم این استان ها شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: با دستور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، دو گروه شامل 30 غواص داوطلب هیات نجات غریق و غواصی استان برای کمک رسانی و پیدا کردن اجساد جان باختگان سیل استان های گلستان ، مازندران، فارس، لرستان و سایر استان های سیل زده، عازم این مناطق شدند.
سعید علیپور افزود: با توجه به وقوع سیل در استان های ماندران و گلستان و همچنین سایر استان ها در جنوب و غرب کشور، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و بسیج ورزشکاران این استان با کمک پیشکسوتان، قهرمانان، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در ورزشگاه شهید عضدی رشت اقدام به جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم کرده اند.
بارش شدید باران 28 و 29 اسفندماه گذشته در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna