سه شنبه 29 اسفند 1402

دیدار صمیمی اعضای موسسه مردم نهاد پویندگان شهر اندیشه و

دنیای مثبت با سالمندان در آستانه فرا رسیدن نوروز

 

دیدار صمیمی اعضای موسسه مردم نهاد پویندگان شهر اندیشه و دنیای مثبت

با سالمندان با شعار " تنهایی حق آنها نیست " در آستانه فرا رسیدن نوروز

 

 

سرویس فرهنگ و رسانه موج برنا – چرخه حیات انسانها راز عجیبی در خود دارد . از بدو تولد تا روزگار کهن سالی شباهتهای زیادی با هم دارند ، بزرگترین شباهت این دوران یعنی از #بدو_تولد تا #کهنسالی عشق و نیاز به #عشق ، #محبت ، #مهربانی و البته #توجه است . یادمان باشد #مهربانی سخت نیست .

#رضا_صادق مدیر موسسه مردم نهاد #پویندگان_شهر_اندیشه ضمن بیان این مطلب افزود : حوزه فعالیت این موسسه در زمینه #حقوق_شهروندی است و در تلاش هستیم با همکاری همه اعضای گروه با برگزاری کارگاههای حقوق شهروندی بتوانیم به سمت ایده آلها گام برداریم .

رضا صادق به فعالیتهای موسسه در شش ماه پایان سال 1397 اشاره کرد و افزود : در طی شش ماه فعالیت ضمن برگزاری کارگاههای حقوق شهروندی در بسیاری از فعالیتهای میدانی حضور یافتیم ، فعالیتهایی که با مناسبتهای مختلف متناسب با ایام برگزار می شد .

ریئس هیئت مدیره موسسه پویندگان شهر اندیشه به حمایتها معنوی معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان استان گیلان اشاره کرد و افزود : بدون شک تلاش و پشتکار همه جوانان گروه ، اتاق فکر موسسه جایگاه خاص خود را دارد ، اما حمایتهای معاونت جوانان و پیگیری و حضور در مراسمهای ما موجب دلگرمی ما شد و ما را در ادامه راه مصمم می کرد .

دیدار صمیمی اعضای موسسه مردم نهاد پویندگان شهر اندیشه و دنیای مثبت با سالمندان در آستانه فرا رسیدن نوروز

موسسه مردم نهاد #پویندگان_شهر_اندیشه و #دنیای_مثبت در آستانه نوروز در 29 اسفند با شعار #سهم_آنها_تنهایی_نیست به آسایشگاه سالمندان رفتند تا عیدانه خود را با آنها سپری کنند .   

رضا صادق با بیان اینکه حضور در این فضا قابل توصیف نیست ، افزود : از ابتدای شکل گیری این برنامه در اتاق فکر موسسه پویندگان شهر اندیشه و دنیای مثبت انتظار نگاه ویژه را از سوی ساکنین این سرا داشتیم ، اما بدون شکل از بدو ورود نگاهها ، اشکها و لبخندها قابل توصیف تیست و هیچ از اعضا گروه علاقه ای به ترک آن محل نداشتند .

 

وی به عاشقانه های فرد فرد ساکنین این سرای اشاره کرد و گفت : نوع بازخورد افراد نشان دهنده محبت ، عشق و صفای آنها بوده است و می توان شوق عشق ، مهر و مهربانی را حس کرد .

رضا صادق یا اشاره به اینکه " سهم آنها تنهایی نیست " ، افزود : با توجه به هر شرایطی آنها ساکن این سرای هستند و به واقع باید گفت " سهم آنها تنهایی نیست " و لازم است در راستای #حقوق_شهروندی که حق آنها هم خواهد بود در ایام خاص که چشم انتظار ما هستند دیداری تازه کنیم و از حسن #سله_رحم بهره مند شویم .

وی در پایان گفت :تنهایی حق آنها نیست .

 

یادآور می شود این دیدار صمیمی که با حضور چند هنرمند جوان همراه بود ، با ملودی های شاد نوروزی همراه بود . ملودی هایی که ضمن تجدید خاطره موجب می شد تا نغمه ها و شعرها را زمزمه کنند .

در پایان این بازدید هم قطعه نمایش با مزون نوروزی توسط همین گروه اجرا شد . قطعه ای که با حضور #حاجی_فیروز خبر از آمدن #عمو_نوروز می داد . این قطعه نمایش هم موجب شادی و هیجان و ابراز احساسات آنها شود .

پایگاه خبری موج برنا و موسسه فرهنگی هنری نوین موج برنا ضمن تقدیر از نگاه این دو موسسه و این گروه جوان انتظار نگاه دوباره به زندگی و به پیرامون است . در راستای تحقق حقوق شهروندی و کمک به تحکیم بنیان خانواده در حفظ کانون خانواده بکوشیم و سرکشی از آسایشگاهها را در برنامه زندگی خود لحاظ کنیم . ضمن دیدار و ملاقات و سرکشی از مراکز درمانی که به روایت موسسه پویندگان شهر اندیشه و دنیای مثبت " تنهایی حق آنها نیست ."

از این گروه جوان و مبلغ حقوق شهروندی این نقل قول کافی است که : هیچ کدام از آنها تمایل به خروج از سرای ملولین و سالمندان را نداشت .

                                                                                                                    


 






 








 








 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna