سه شنبه 29 اسفند 1402
 
 
معاون توسعه مدیریت و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند
 
 
با حکم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان
معاون توسعه مدیریت و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند

 

 
 
 
 
سرویس اقتصادی موج برنا - با حکم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان عاون توسعه مدیریت و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با حکم دکتر رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، مهندس سید مهدی نقوی به عنوان معاون توسعه مدیریت سازمان و مهندس افشین عزیزی به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منصوب شدند.

براین اساس در این جلسه تودیع و معارفه که اعضای هیأت مدیره و شورای معاونین و مدیران سازمان حضور داشتند، از خدمات حسین خداشناس که پیش از این معاون توسعه مدیریت سازمان را برعهده داشت و به مقام بازنشستگی نائل آمد و با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

بنابراین گزارش سید مهدی نقوی، پیش از این عضو موظف هیأت مدیره سازمان، مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد انزلی را برعهده داشت و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری انزلی، مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو بهمراه رییس دفتر وزیر جهاد کشاورزی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

افشین عزیزی نیز پیش از این قائم مقام معاونت فرهنگی-اجتماعی-گردشگری، قائم مقام معاونت بندری و مدیریت اجتماعی، ورزش و سلامت سازمان منطقه آزاد انزلی را در کارنامه مدیریتی خود داشت و مدیرکلی مدیریت بحران استانداری گیلان از دیگر سوابق خدمتی وی می باشد.

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna