سه شنبه 29 اسفند 1402

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/367646/a43f9cc5-993d-4a3a-a75b-5f321bd053f3.jpg

آغاز به کاردوره توانمند سازی سمن ها در حوزه کسب و کار روستایی کشور

 

محمد قویدل دبیر شبکه کارآفرینی روستایی جوانان کشور:

دوره توانمند سازی سمن ها در حوزه کسب و کار روستایی کشور

در روستای شیرکوه استان گیلان آغاز به کار کرد.

 

 

سرویس جوانان موج برنا - محمد قویدل دبیر شبکه کارآفرینی روستایی جوانان کشور گفت : دوره توانمند سازی سمن ها در حوزه کسب و کار روستایی کشور در روستای شیرکوه استان گیلان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، محمد قویدل دبیر شبکه کارآفرینی روستایی جوانان کشور از آغاز به کار این دوره در روستای شیر کوی رودبار خبرداد و گفت : با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در راستای نقش آفرینی جوانان در توسعه کشور این رویداد به مدت سه روز با حضور نمایندگان جوانان از سراسر کشور در روستای توریستی شیرکوه شهرستان روبار برگزار خواهدشد.
وی با اشاره به برگزاری این دوره با حضور اساتید حوزه کار آفرینی با محور کسب و کار روستا افزود : جوانان با فراگیری دانش لازم در این حوزه ثابت خواهند کرد که می توانند نقش بسزایی در حوزه کار آفرینی کشور داشته باشند.
محمد قویدل با اشاره به عناوین و برنامه های دوره توانمند سازی سازمانهای مردم نهاد جوانان افزود: در اختتامیه این دوره مهندس محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور سخنران اختتامیه این دوره خواهد بود.
دبیر شبکه کارآفرینی روستایی جوانان کشور ادامه داد: مهندس آل اسحاق مدیر کل طرح های ملی جوانان کشور ، دکتر سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه جوان کشور و مهندس امید محدث مدیرکل برنامه ریزی و دفتر نظارت امور جوانان مهیمانان ویژه این رویداد هستند.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna