سه شنبه 29 اسفند 1402

کانون سندرم دان استان گیلان در

نمایشگاه چهل سال احسان و مهربانی همچنان سرشار از عشق و مهربانی

کانون سندرم دان استان گیلان در نمایشگاه چهل سال احسان و مهربانی :

ندای کودکان و خانواده کانون سندرم دان در نمایشگاه ؛

توانایی های ما را بشناسید/دوستان جدید ،زندگی جدید ،مشاغل جدید

                               

 

سرویس سلامت موج برنا – نمایشگاه چهل سال احسان و مهربانی در پیاده راه فرهنگی رشت در حال برگزاری است و مجموعه های خیریه در حال نمایش دستاوردهای خود در سطح رشت و استان می باشد . از مجمع خیرین سلامت گرفته تا کانون سندرم دان استان گیلان همه و همه در جهت بهبود مجموعه های تحت پوشش خود مشغول فعالیت هستند .

کانون سندرم دان با همه مهربانیها به استقبال مردم علاقمند

از ابتدا نمایشگاه  سرمای هوا با گذر از بعضی از غرفه های تقریبا نیمه فعال حس بدی را منتقل می کرد ، اما در بعضی غرفه ها مثل سندرم دان اتفاق طور دیگری بود و تنوع کار ، شادابی و روحیه بچه ها جلب توجه می کرد ، از گلدانهای گل ، تابلوهای نقاشی از همه مهمتر کتاب داستانی با نام "    "

خانم صباغ یکی از یاوران و فعالین سندرم دان به موقعیت نمایشگاه اشاره می کند و می گوید : نه کانون ما بلکه به تظر بنده هیچ موسسه خیریه ای مستقیما نیاز به کمک مستقیم ندارد . بجه های ما توانایی ، تاکید می کنند توانایی هایی دارند که می شود با تکیه به آن توانمندیها  زندگی حخود را اداره کنند .

خان صباغ در ادامه می گوید : برای کمک مادی به این نمایشگاه نیامدیم ،آمدیم بگویم بچه ها چه موجودات خوش قلب و دوست داشتنی هستند و برای این همدلی چه باید بکنیم و با وجود این همه تفکرات خوب و مثبت چرا همچنان در انتظار یک نگاه بدون منت و هستیم .

خانم صباغ به ظرفیتهای بچه ها اشاره می کند و می گوید : آنچه که در این نمایشگاه به نمایش در آمده است بخشی از توانمندی بچه های کانون است .

ایشان به همراهی و همدلی یاوران جوان و علاقمند اشاره می کند و می گوید : علاقمندان و داوطلبین زیادی با کانون همکاری دارندد و در بخش آموزش موسیقی ، نقاشی و صنایع دستی با ما همکاری می کنند .

خانم صباغ با اشاره به حضور مسئولین در نهادها به لزوم توجه بیشتر اشاره کرد و افزود :   لازم به نظر می رسد که در بعضی از شرایط مسئولین و مدیران شهری توجه ای ویژه داشته باشند و با اختصاص زمین ، وام و یا مساعدتهایی از این دست آنهم در بازپرداخت طولانی می تواند موجبات اشتغال و تامین معیشت این عزیزان را فراهم آورد .


 محصولات و صنعت کانون سندروم دان را از کجا تهیه کنیم ؟  

خبر جالب توجه اینکه به زودی محل دائمی نمایشگاه و فروشگاه کانون سندروم دان در پیچ سعدی دایر خواهد بود . همراه ما باشید و از این محصولات دیدن بفرمایید و خریداری نمایید .           

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna