جمعه 7 اردیبهشت 1403

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/356821/image_2019_1_13-9_22_21_406_MY2.jpg

سه پروژه ورزشی دهه فجر در گیلان افتتاح می شود

 

سه پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال طی

دهه فجر امسال در مناطق مختلف استان گیلان افتتاح می شود.

 

 
 
 
 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: این پروژه های ورزشی شامل یک سالن ورزشی و دو استخر است که در شهرهای صومعه سرا، سیاهکل و ماسال افتتاح خواهد شد.
مریم بخشی افزود: بر این اساس سالن ورزشی واقعه دشت در صومعه سرا که مراحل ساخت آن به اتمام رسیده، با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 140 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: همچنین استخر ورزشی سیاهکل با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال و استخر ماسال با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در ایام مبارک دهه فجر و همرمان با جشن های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
به گفته بخشی ، با افتتاح و بهره برداری از این سه پروژه ورزشی ، 146 متر مربع بر مقدار اماکن و فضاهای ورزشی گیلان افزوده خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم سایر پروژه های ورزشی موجود در استان را نیز به بهره برداری برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به سایر پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک 42 پروژه نیمه تمام ورزشی در گیلان وجود دارد که 10 پروژه بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای به بهره برداری این تعداد پروژه ورزشی، هزینه ای بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna