سه شنبه 29 اسفند 1402

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/356414/image_2019_1_9-10_38_33_638_iIK.jpg

گیلان میزبان چهارمین جشنواره ملی رباتیک جی کاپ

 
چهارمین دوره جشنواره ملی دانش آموزی و دانشجویی رباتیک
                  "جی کاپ گیلان"
با هدف شناسایی و کشف استعدادهای برتر ایران برگزار می شود .

 

 

 

 

 

 

سرویس اجتماعی ، جوانان موج برنا - چهارمین دوره جشنواره ملی دانش آموزی و دانشجویی رباتیک جی کاپ گیلان با هدف شناسایی و کشف استعدادهای برتر ایران برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان علیرضا رزوان دبیر موسسه مردم نهاد هوش برتر هدف از برگزاری سلسله جشنواره ملی جی کاپ گیلان به صورت سالانه را علاوه بر ایجاد رقابت میان دانشجویان و دانش آموزان در قالب ارائه دستاوردهای مهندسی ، امکان برخورداری از یک جشنواره در سطح ملی عنوان کرد و گفت: رونمایی از دستاوردهای جدید استان ایجاد فضای جذاب برای مخاطبین و ایجاد فضایی جهت کاهش آسیب های اجتماعی و هدایت علاقه‌مندان و جوانان به سمت رشته جذاب رباتیک و نیز آشنایی خانواده‌ها با مقوله رباتیک خواهد بود.
وی افزود چهارمین دوره این رویداد ملی در قالب مسابقات رباتیک در لیگ های ربات های پرنده ( رده سنی آزاد ) ربات های مسیریاب ( رده سنی آزاد) جنگجو سنگین وزن (رده سنی آزاد ) جنگجو سبک وزن دانش آموزی و فوتبالیست دانش آموزی برگزار می شود .
وی با یادآوری اینکه به تمامی شرکت کنندگان محترم گواهی حضور تعلق خواهد گرفت ،خاطرنشان کرد : به نفرات برگزیده اول تا سوم هر لیگ علاوه بر اهدای تندیس گواهی مقام و گواهی حضور جوایز نقدی اهدا خواهد شد .از تیم‌های فنی اخلاق و کوچکترین شرکت کننده نیز به صورت جداگانه تجلیل خواهد شد.
رزوان به فعالیت‌های جنبی این جشنواره اشاره کرد و گفت : در کنار برگزاری جشنواره ملی رباتیک جی کاپ ، رویداد کارآفرینی جی آپ (توانمندسازی جوانان )با حضور کارآفرینان برتر استان و کشور در خانه جوان استان سالن همایش نامجو به مدت دو روز کاملا رایگان در حوزه استارت آپ کارآفرینی و کسب و کار برگزار خواهد شد .
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به وب سایت WWW.HBA-Co.net/jcupیا تماس با شماره های 33527145و 33367056 و یا با مراجعه حضوری به آدرس رشت بلوار شهدای گمنام ساختمان بیمه آسیا طبقه ۳ واحد ۵ دفتر مرکزی مجموعه هوش برتر از آخرین اخبار قوانین لیگ ها و و شرایط حضور در جشنواره آگاه شوند.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna