سه شنبه 29 اسفند 1402

افتتاحیه باشکوه اولین المپیاد استعدادهای برتر در استان گیلان

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان :

با قدرت و انسجام ، پرتوان و باشکوه برنامه های ملی را در آستانه

چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می نمایم .

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا – پنجشنبه روز پرکاری برای مسئولان استانی گیلان بود ، قطار آرزوی دیرینه مردم گیلان روزی به گیلان رسید که اولین المپیاد استعدادهای برتر در گیلان هم برگزار شد و فشردگی امور افتتاح آزمایشی راه آهن قزوین – رشت موجب شد دکتر مصطفی سالاری استاندار و دکتر نوبخت معاون ریئس جمهور در این افتتاحیه حاضر نباشند .

دکتر صادقی معاونت ورزشی ادراه کل ورزش استان گیلان در نشست خبری :

                                                                  افتتاحیه ای شاد ، متنوع و متفاوت خواهیم داشت.

صبح امروز پنجشنبه اول آذر روزی پر خاطره برای700 نوجوان میهمان در استعدادهای برتر شطرنج و تکواندو بود ، یک جشن باشکوه که یکبار دیگر برگ زرینی در اداره ورزش و جوانان استان گیلان ثبت شد .

یکی از بخشهای مورد توجه و استثنایی سبک خاص اهتزاز پرچم سه رنگ و پرافتخار ایران اسلامی توسط " اکبر کفایتی " عضو هیئت کوهنوردی استان گیلان و از پیشگامان ترویج فرهنگ اهداخون و پلاکت بوده است که به صورت نمادین پرچم را با صعود از سقف ورزشکار به اهتزاز درآورد .  

مراسم افتتاحیه با رژه 34 تیم با نظم خاصی برگزار شد ، نکته مهمی که در این المپیاد جلب توجه می کرد نگاه اداره ورزش و جوانان به مقوله سنت و محیط زیست بوده است ، کار با ارزشی که در نماد بازیها انجام شد و فوک کاسپی ،  تالاب بندرانزلی و ماسوله مورد توجه قرار گرفت و چه در زمان رژه و چه در بخش حواشی لباسهای بومی و محلی مورد توجه قرار گرفت .

 عملکرد اداره ورزش و جوانان در شش ماهه اول سال 1397

یکی از بخشهای مورد توجه و جذاب این مراسم پخش ویدیو کلیپ عملکرد اداره ورزش و جوانان استان گیلان بوده است ، که بی شک برنامه های هفته تربیت بدنی با 265 طرح و برنامه ، نمایشگاه دستاوردهای ورزشی استان گیلان و نهایتا ویژه برنامه پاراالمپیک بوده است که گوشه هایی از این مراسم پخش شد .

کلیپ ویژه در خصوص فوک کاسپی و تالاب انزلی بوده است

محیط زیست ما و چگونگی حیات ما رابطه مستقیمی با نوع نگرش ما دارد و البته بخش غیرقابل انکار تخریب آن به نوع نگاه و استفاده ما دارد ، نگاه و استفاده ای که بعضا نه بر سر اصرار و تعمد بلکه براثر عدم آگاهی صورت می گیرد و رسالت مراجع خاص خواهد بود با تاکید بر این موضوع و تشریح شرایط به این مقوله کمک کنند تا از انقراض نسلی از گیاهان ، موجودات و حتی محیط جلوگیری شود .

ورزشکاران ، خصوصا ورزشکاران ملی ، بین المللی بدون شک جامعه مخاطبینی دارند که می توانند یاوران حقیقی محیط زیست ، جامعه و گوشه گوشه ایران اسلامی با 7 اقلیم و تنوع گونه های گیاهی ، جانوری ، تنوع فصول و .. می تواند با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است .

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان :

با قدرت و انسجام ، پرتوان و باشکوه برنامه های ملی را در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می نمایم .

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن خیرمقدم به بازیکنان و تیمهای شرکت کننده در مسابقات ، به اهمیت باشکوه برگزار شدن آن اشاره کرد و افزود : با قدرت و انسجام ، پرتوان و باشکوه برنامه های ملی را در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می نمایم و از همکاری همه شما عزیزان در برگزاری شایسته این مراسم تشکر می نمایم .

مریم بخشی به چشم انداز این طرح در یاری رساندن به کاروان المپیک 2022 اشاره کرد و افزود : به عنوان نماینده ورزش استان گیلان از مقام عالی وزارت و دیدگاه ویژه این طرح قدردانی می نمایم و امیدوارم بتوانیم در به نتیجه رسیدن این طرح موفق باشیم .

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از تلاش همه همکارانش برای این میزبانی قدردانی کرد و افزود : برای برگزاری هرچه باشکوه تر  این مراسم به غیر از همکارانم در اداره ورزش و جوانان ادارات مرتبط اعم از استانداری ، فرمانداری ، شورای شهر و شهرداری همکاری داشته اند که از همه این عزیزان تقدیر می نمایم .   

بخشهای متنوع افتتاحیه از امضا تمبر یادبود و بخش استند آپ کمدی تا روشن شدن مشعل بازیها

یکی از بخشهای مورد توجه حاضران بخش طنز و استندآپ کمدی بود که با توجه به نسل نوجوان مورد استقبال قرار گرفت .

یکی دیگر از بخشهای مورد توجه و ثبت این رویداد تمبر یادبود این المپیاد بوده است که با همکاری اداره کل پست استان گیلان انجام شد .

و نهایتا مشعل این المپیاد توسط قهرمان جهانی گیلانی روشن شد و این بخش می تواند ضمن بالا بردن انگیزه نسل جوان اهمیت این مسابقات را نمایش دهد .

یادآور می شود در مراسم افتتاحیه مدیران شهری و استانی ، ادراه کل پست استان گیلان ، اداره کل انتقال خون استان گیلان اعضای شورای شهر رشت حضور داشتند .






 

 

 







 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna