جمعه 7 اردیبهشت 1403

ابراهیم گل آرا به عنوان ناظر و شاهین مومن نژاد به عنوان کمیته آموزش

                     در سمینار ناظران بسکتبال

 

ابراهیم گل آرا به عنوان ناظر و شاهین مومن نژاد به عنوان کمیته

آموزش در سمینار ناظران بسکتبال در تالار بسکتبال آزادی تهران

 

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا –  کلنبک داوران کشور در مشهد برگزار شد ، کلنیکی که داوران سراسر کشور گردهم آمدند تا ضمن مرور قوانین در تست کوپر شرکت کنند و در صورت قبولی در تست در لیگ کشور حاضر شوند .

استان گیلان 5 نماینده داشت ، اصغر قاسمیان ریاست کمیته داوران استان ، سیدرضا مقیمی ، هومن زرافشان ، جواد شیخی نژاد و شاهین مومن نژاد دعوت شدگان به این سمینار بودند ، اما اصغر قاسمیان به دلیل ادامه تحصیلات و هومن زرافشان مشغله کاری  در  این سمینار حاضر نشد و شاهین مومن نژاد هم که مسئولیت جمع آوری مطالب کلنیک و سمینار را بر عهده داشت روزهای پر مشغله ای را در مشهد سپری کرد .

ابراهیم گل آرا تنها نماینده گیلان در سمینار ناظران کشور خواهد بود

سه شنبه 24 مهرماه تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان ناظران کشور خواهد بود ، ابراهیم گل آرا داور و ناظر با سابقه بسکتبال گیلان تنها نماینده گیلان در این سمینار خواهد بود ، البته شاهین مومن نژاد داور بین المللی و جوان گیلانی هم که پس از تلاش های خود برای ثبت یک اتفاق خوب در کمیته داوران گیلان مبحث آموزش را پایه نهاد این روزها پای ثابت کلنیک های آموزش داوران است و در این سفر هم ابراهیم گل آرا را همراهی خواهد کرد .

شاهین مومن نژاد فردا در سمینار ناظران وظیفه همراهی گروه آموزش کمیته داوران کشور را برعهده خواهد داشت و ابراهیم گل آرا ضمن مرور عملکرد در حین مسابقات به عنوان ناظر ،از حضور داوران گیلانی جهت قضاوت در لیگ دفاع خواهد کرد .

سمینار داوران در مشهد

سمینار داوران کشور برای نخستین بار د رخارج از تهران و در مشهد برگزار شد ، سمیناری که 130 داوری از سراسر کشور حضور داشتند و  ورژ آبکاریان ریاست کمیته داوران فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران ، استاد نصرت الله جعفریان ، احسان سرباز رحیمی و محمد دوست تدریس و مرور قوانین را برعهده داشتند و البته شاهین مومن نژاد داور گیلانی که مطالب ، تصاویر و مکتوبات و مستندات را تهیه کرده بود و در پخش این مطالب همراهی می کرد .

این مراسم در روزهای 19 و 20 مهرماه برگزار شد و  پنجشنبه ۱۹ مهرماه جاری با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون آغاز و تا عصر روز جمعه ۲۰ مهرماه ادامه داشت و در زیباترین بخش این  سمینار از تلاش سالها داوری و قضاوت محمود زینلی شفیعی با هدایایی قدردانی شد.

 






Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna