سه شنبه 29 اسفند 1402

 

کمک دولت باید در جهت حل مشکلات زیرساختی باشگاههای ورزشی باشد

 

 

برای حل مشکلات زیرساختی باشگاه سپیدرود و توسعه امکانات

زیربنایی از این تیم حمایت می شود.

 

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - استاندار گیلان بر لزوم توسعه زیرساختهای ورزشی در گیلان تاکید کرد و گفت:برای حل مشکلات زیرساختی باشگاه سپیدرود و توسعه امکانات زیربنایی از این تیم حمایت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان عصر امروز دکتر مصطفی سالاری با علی کریمی سرمربی و مالک باشگاه سپیدرود دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار کریمی به بیان مشکلات موجود در سپیدرود و ترسیم افق چشم انداز کوتاه مدت و بلندمدت این باشگاه پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات مالی در مسیر پیشبرد اهداف این تیم خاطرنشان کرد:سرمایه گذاری اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار می تواند این باشگاه را از بحران خارج و تعالی ورزشی در استان را رقم بزند.

در ادامه نماینده عالی دولت در گیلان مردمان گیلان را مردمانی ورزش دوست توصیف کرد و با بیان اینک توسعه ورزش‌ ، نشاط فرهنگی و اجتماعی در جامعه را در پی دارد و باشگاه سپید رود نه تنها یک تیم ورزشی بلکه سرمایه بزرگ اجتماعی محسوب می شود اظهار داشت:توجه گیلانیان به ورزش و علاقمندی انان به تیم های بومی در برنامه ریزی های کلان استان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات تیم های ورزشی می تواند علاوه بر ایجاد فراغت، موجب توسعه گردشگری ورزشی در استان شود،سوق دادن جوانان به سمت ورزش های ارزان قیمت را امری مهم در حفظ سلامت جامعه خواند.

دکتر سالاری با ابراز امیدواری برای درخشش تیم های ورزشی استان خاطرنشان کرد:برای ایجاد و توسعه زیرساخت ورزشی از تیم سپیدرود حمایت می کنیم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna