سه شنبه 29 اسفند 1402

توافق‌نامه همکاری استانداری گیلان و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

تفاهم‌نامه همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و استانداری گیلان در

راستای توسعه امکانات و خدمات گردشگری صبح امروز امضاء شد.

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - تفاهم‌نامه همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و استانداری گیلان در راستای توسعه امکانات و خدمات گردشگری صبح امروز امضاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ در راستای توسعه امکانات و خدمات گردشگری و به منظور سلامت و بهداشت مسافران و گردشگران داخلی و خارجی استان، افزایش سطح رضایتمندی گردشگران و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با عنوان مجتمع خدمات رفاهی بین راهی کوچک مقیاس (گیل پارک) تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و استانداری گیلان به امضاء رسید.

این طرح که در سراسر جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی استان جهت حفاظت از منابع طبیعی، شغلی جدید اجراء می‌شود اقدامی متفاوت بوده که برای اولین بار در ایران انجام می‌گیرد.

احداث 200 واحد از مجتمع‌های گیل پارک از بند‌های توافق‌نامه مذکور است.

رفع معضل کمبود مراکز استراحتگاهی برای گردشگران و همچنین فروش محصولات و تولیدات کشاورزی روستا، شکوفایی صنایع دستی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی، رفع مشکل سوخت‌رسانی با ایجاد مراکز پمپ‌های بنزین تک نازل، ارائه خدمات ATM و نصب گیرنده‌های مخابراتی، استقرار اورژانس در مناطق روستایی و جاده‌های مواصلاتی استان و نیز از دستاوردهای مثبت اجرای این طرح خواهد بود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna