شنبه 8 اردیبهشت 1403

 

خوب ، بد ،زشت پنجره چهارم جام جهانی بسکتبال،ایران-فیلیپین برای بسکتبال گیلان

خوب ، بد ، زشت دیدار ایران -  فیلیپین،

خوب حضور شاهین مومن نژاد به عنوان داور ،

بد : دعوت نشدن دوباره اصغر کادوست ،

زشت : عدم توجیه مناسب برای دعوت اصغر کاردوست و ...

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا – پنجره چهارم ورودی جام جهانی بسکتبال در آسیا جمعه 23 شهریور در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود ، اتفاقی که امید است به حضور تیم ملی جمهوری اسلامی ایران  در جام جهانی بسکتبال منجر شود .

جمعه 23 شهریور تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران شاهد برگزاری دیدار تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با فیلیپین خواهد بود و اردوی تیم ملی در تهران آغاز شده ، حامد حدادی از غایبین بزرگ اردوست و 4 بازیکن جدید  به اردو دعوت شده است ، اما همچنان نامی از اصغر کاردوست ملی پوش شایسته گیلانی در بین دعوت شدگان نیست .

اصغر کاردوست ، قهرمان و پهلوان خوش اخلاق و مثبت گرا در جواب این موضوع که چرا دعوت نشده است ، می گوید :

صلاحدید سرمربی تیم ملی و اینکه شاید اسامی قبلا اعلام شده باشد .

اما این موضوع جالب به نظر می رسد که 4 دعوت شده جدید در لیست های قبلی هم حضور ندارد . اما خوب ، بد ، زشت ماجرا کجاست .

خوب : دعوت شاهین مومن نژاد داور جوان گیلانی  

خوب در دیدار ایران – فیلیپین در پنجره چهارم جام جهانی : دعوت شاهین مومن نژاد داور جوان گیلانی به عنوان داور میز این دیدار حساس که بسیار اهمیت دارد ، این اتفاق پس از حدود 3 دهه اتفاق مهم و ارزشمندی است . شاهین مومن نژاد که به تازگی موفق به ارتقا داور بین المللی شده است ، همچنان خود را شاگرد می داند و البته امیدوار است در اولین گام بین المللی موفق باشد .

بد : دعوت نشدن اصغر کاردوست ملی پوش شایسته گیلانی :

بد در دیدار ایران – فیلیپین در پنجره چهارم جام جهانی : دعوت نشدن اصغر کاردوست در حالی که او در شرایط آرمانی به سر می برد و به نظر می رسد با توجه به آسیب دیدگی حامد حدادی می طلبد یک بازیکن مطمئن در کنار تیم و روی نیمکت باشد ، اهمیت حضور قطعی و مطمئن تیم ملی کاملا مشهود است ، باید این موضوع را یادآور شویم که فیلیپین یک تیم چند ملیتی است و و باید مصالح تیم ملی را در نظر گرفت .

Image result for ‫اصغر کاردوست‬‎Image result for ‫اصغر کاردوست‬‎

 

اما اصغر کاردوست همچنان معتقد است : صلاحدید سرمربی تیم ملی و اینکه شاید اسامی قبلا اعلام شده باشد .

اصغر کاردوست مثل همیشه لبخند به لب مصمم و امیدوار این موضوع را بیان می کند .

زشت : دعوت نشدن اصغر کاردوست ملی پوش شایسته گیلانی :

زشت در دیدار ایران – فیلیپین در پنجره چهارم جام جهانی : زشت به نظر می رسد که در این شرایط حساس و در چند فرصت باقیمانده کمیت و کیفیت بازیکنان دیده نشود ، اصغر کاردوست این روزهای تمرینات خود را پیگیری می کند و به خوبی می تواند جایگزینی مطمئن برای حامد حدادی باشد . بی شک حضور بازکنی مثل اصغر کاردوست در فینال بازیهای آسیایی هم می توانست کمک حال تیم ملی باشد ، بازیی که در یک نیمه اختلاف امتیازی فاحشی داشتیم و در نهایت در نیمه دوم بازی واگذار شد تا چین قهرمان رقابتها باشد .

Image result for ‫اصغر کاردوست‬‎Image result for ‫اصغر کاردوست‬‎

 

اصغر کاردوست ، قهرمان و پهلوان خوش اخلاق و مثبت گرا در جواب این موضوع که چرا دعوت نشده است ، می گوید :

صلاحدید سرمربی تیم ملی و اینکه شاید اسامی قبلا اعلام شده باشد .

فرض بر این که این موضوع که اسامی اعلام شده باشد و یا صلاح دید تیم این باشد ، اما براستی دعوت از یک بازیکن و تست دوباره شرایط در یک اردو عمومی اتفاق عجیبی است ؟

Image result for ‫اصغر کاردوست‬‎Image result for ‫اصغر کاردوست‬‎

 

آیا حکایت اصغر کاردوست پس از دریافت مجوز حضور تیم ملی در جام جهانی ختم به خیر خواهد شد ، بازیکنی که به لحاظ تکنیک و تاکتیک ، قامت بلند و ویژگیهای فیزیکی حتما می تواند کمک حال تیم باشد .

تیم فیلیپین که 23 شهریور در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی مهمان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود یک تیم چند ملیتی است که امید می رود تیم ملی ایران یک پیروزی شیرین کسب کند .

 


 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna