سه شنبه 29 اسفند 1402

Image result for ‫دکتر مرادی مدیر کل انتقال خون گیلان‬‎

تجلیل و تقدیر مدیرکل از پزشکان انتقال خون استان گیلان به مناسبت روز پزشک

دکتراحمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان :

با عنایت به شعار سازمان انتقال خون « اهدای خون ، اهدای زندگی »

طب انتقال خون در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 
 
سرویس سلامت موج برنا - پزشک و پزشکی در جمله مشاغلی است که به هر ترتیب با آن خاطره دارند و همه ساله همزمان با 2 شهریور این روز با تجلیل از جامعه پزشکی گرامی داشته می شود و انتقال خون هم از جمله اداراتی است که با توجه به رسالتی دارد در این مهم پیش قدم است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان –بمناسبت روز پزشک از22 پزشک اداره کل و پایگاههای انتقال خون  تقدیرشد.

 

 

دکتراحمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان با بیان اینکه از دیدگاه اسلام فعالیت حرفه ای طبیب جایگاه و مرتبه رفیع و قداست خاصی دارد  گفت : با عنایت به شعار سازمان انتقال خون « اهدای خون ، اهدای زندگی » طب انتقال خون در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان افزود : پزشکانی که با واحد سیار انتقال خون در گرما و سرما به شهرها و مکان های دورافتاده برای رفاه حال اهداکنندگان خون حضور پیدا کرده و در تامین خون موردنیاز بیماران مجدانه تلاش می کنند جایگاه  باارزشی دارند

در این روز از 22 پزشک خانم و آقا در اداره کل و پایگاههای انتقال خون گیلان با اهدای لوح تقدیر،شاخه گل و هدایایی به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna