سه شنبه 29 اسفند 1402

 

وزیر کشور در حکمی سید محمد احمدی
را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی
و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب کرد.
 
سرویس اجتماعی موج برنا - سید محمد احمدی که تاکنون به عنوان فرماندار رشت موجب تحولات و اتفاقات متعدد در شهرستان رشت بوده است ، با توجه به درایت و توانایی ایشان در استانداری گیلان ادامه فعالیت خواهد داد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به سید محمد احمدی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار گیلان و با توجه به تأئید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب می شوید .
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna