سه شنبه 29 اسفند 1402
با حضور دکتر مرادی از پرسنل آزاده انتقال خون گیلان تجلیل شد
روابط عمومی انتقال خون استان گیلان اعلام کرد :
تجلیل از همکاران غیور و آزاده اداره کل انتقال خون گیلان
در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور
دکتر احمد مرادی مدیرکل ، هوشنگ طالبیان معاونت و
حجت مجنون حراست اداره کل انتقال خون گیلان برگزار شد .
 
 
سرویس اجتماعی موج برنا - برای رفتن به مدرسه عشق حکایی عجیب داشتند ، از دست بردن در فتوکپی شناسنامه تا نگاشتن اثر انگشت مادر و پدر در زیر رضایت نامه رفتن به مدرسه عشق که شوق لبخند هدیه به عکاسان جنگ بود .

بازگشتشان هم حکایتی دیگر داشت و اینبار مادران و پدران عاشق بوی پیراهن یوسف را می شنیدند و شوق دیدار وطن ، وطن و بوسه برخاکی که وجب به وجبش را می شناسند ، دوست می دارند و عاشقانه از دانه دانه خاکش پاسداری کردند .

و بالاخره به وقوع پیوست و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن

26 مرداد سال 1369 خبری بزرگ ایران را لرزاند ، خبری که نه فقط شیر زنان و شیر مردان ، پدران و مادران را در انتظار رسیدن فرزندان مهیای حضور کرده بود ، بلکه فرد فرد ایرانیان مهیای غیور مردان آزاده سرافراز بودند و بالاخره وعده الهی " الله مع الصابرین " تحقق یافت و آزادگان سرافراز پس از سالها رنج و مرارت در زندان های رژیم بعث، به ایران اسلامی بازگشتند.

دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان در این مراسم طی سخنانی از ایثار و جانفشانی دلیر مردان عرصه های عشق و ایثار تجلیل کرد و افزود : شهامت و رشادت شما در جبهه و جنگ و در زمان اسارت ، اسوه های صبر و شکیبایی  را تداعی ساخت و امروز همچنان از حضورتان بهره مند خواهیم شد .

سمیه عظیمی روابط عمومی انتقال خون گیلان با بیان اینکه افتخار همکاری با شش نفر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس را داریم ، افزود : همزمان با فرارسیدن 26 مرداد ماه ، با دستور دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان از همکاران آزاده در انتقال خون استان گیلان تجلیل شد .
روابط عمومی انتقال خون استان گیلان اعلام کرد : تجلیل از همکاران غیور و آزاده اداره کل انتقال خون گیلان در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور دکتر احمد مرادی مدیرکل ، هوشنگ طالبیان معاونت و حجت مجنون حراست اداره کل انتقال خون گیلان برگزار شد .
 
 
عظیمی در ادامه افزود : همکاران آزاده هشت سال دفاع مقدس  :
_  جناب آقای محمد حنیفه پورنبی
_جناب آقای ابراهیم زاهد قصبه 
_ جناب آقای کامران استاد سرائی 
_ جناب آقای کامل صدق شاکری 
_جناب آقای امید مرادی 
_جناب آقای حبیب شعبانی
 
عظیمی در پایان افزود : همکاران آزاده ما ، به مانند تمامی هم سنگران خود در هشت سال دفاع مقدس و آزادگان در بند اسارت ، اسوه های صبر و پایداری و الگوهای احساس مسئولیت هستند که امیدواریم همچنان از موهبت حضورشان بهره مند شویم .
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna