جمعه 7 اردیبهشت 1403

مسابقه دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان گیلان برگزار شد

سرویس ورزشی موج برنا - ورزش در گیلان حال و هوای دیگری دارد ، طبیعت بکر ، جذابیتهای طبیعی می تواند شادمانه ها و هیجان ورزش را دوچندان می سازد . دوچرخه سواری یکی از رشته های مفرح و البته متنوع است و می تواند برای همه طیفها از ورزشکار تا برگزار کننده و از تماشاگران تا بیننده تلوزیونی غرق در تماشای آن کند . تور دو فرانس از تورهای پرهیجان و جذاب است و این  روزها گیلان با توجه به پتانسیلهای ورزشکار ، محیط و علاقمند به دنبال بستر سازی این مهم است .

 

مسابقه دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان گیلان برگزار شد

مسابقه دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان گیلان با حضور بیش از ۳۰ رکابزن به میزبانی هیئت دوچرخه سواری شهرستان رشت در پیست منطقه توریستی سد خاکی سقالکسار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، در این مسابقه ورزشکارانی از شهرستان های فومن ، رشت ، لاهیجان ، صومعه‌سرا ، سیاهکل ، رودسر و کیاشهر حضور داشتند که در پایان و در رده بزرگسالان: محمد پورقدم از رشت ، رضا قلی‌پور از لاهیجان ومحمدجواد سامعی از سیاهکل اول تا سوم شدند . و در رده جوانان نیز حسین حسینی از رشت ، مصطفی حسین‌زاده از ماسال و پویا حسینی از رشت مقامهای اول تا سوم را کسب کردند .
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna