سه شنبه 29 اسفند 1402
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت :مراسم تودیع و معارفه شهردار سابق و سرپرست جدید شهرداری رشت
 
سرویس اجتماعی موج برنا - پس از حضور غریب به دو سال  مسعود نصرتی به عنوان شهردار ، شهردار موفق شهر قزوین انتظار می رفت رشت روزهای پرفروغی را تجربه کند . دیدگاه متفاوت ابت قدم و نصرتی در ساختار شهری با تغییرات در شهر مشهود بود .
پس از زمزمه های حضور در وزارت و به دنبال آن استعفای نصرتی که پذیرفته شد ، حالا علی بهارمست به عنوان سرپرست شهرداری معارفه شد .
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - دوشنبه ۱ مرداد مراسم قدردانی از تلاشهای دکتر نصرتی به عنوان شهردار سابق رشت و معرفی علی بهارمست به عنوان سرپرست جدید شهرداری رشت در دفتر شهردار برگزار گردید.
در این مراسم رییس شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از تلاشهای ده ماهه نصرتی در سمت شهرداری رشت اظهار داشت: خانواده شهرداری در برهه های زمانی و فراز و نشیبهای مختلف در شادی ها و غم ها در کنار هم بودند که این موضوع باعث وحدتی قابل توجه بین پرسنل خدوم این مجموعه طی این سالها شده است.
سید امیر حسین علوی با ذکر این مطلب که خداحافظی با دکتر نصرتی با توجه به سلامت نفس، تخصص و تعهد وی برای هیچ یک از اعضای شورا امری گوارا نیست، علل تصمیم وی را اموری شخصی و به تشخیص خود وی ذکر کردند و کنش های عقلانی و ترسیم نقشه راهی مناسب توسط وی را جزو نقاط برجسته دوره ده ماهه فعالیت نصرتی برشمردند.
 
وی با اشاره به سرپرستی بهارمست در شهرداری رشت برای دومین بار با برشمردن نکاتی همچون سلامت، تخصص و پشتکار به عنوان ویژگی های ایشان خواستار حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری از سرپرست جوان شهرداری رشت شدند.
احمد رمضانپور در ادامه با بیان این موضوع که حضور نصرتی به عنوان شهردار برای شهر بحران زده ای چون رشت فرصت محسوب میشد از عملکرد وی تقدیر کرد و در ادامه افزود حضور دکتر نصرتی در این مدت کوتاه مصادف شد با مشکلاتی همچون مسدودی متعدد حسابها، مانع تراشی ها از جوانب مختلف و بروز اختلافات گسترده در حوزه های مختلف که همه این موارد در کنار هم باعث ایجاد بستری نامناسب جهت فعالیت شهردار رشت گردید.
وی با تاکید بر این موضوع که استعفای نصرتی قطعا ریشه در این فضای نامناسب دارد با تاکید بر لزوم آسیب شناسی در حوزه مدیریت شهری افزود: دستاوردهای دکتر نصرتی در این مدت کوتاه نشانگر توانایی و اهداف راهبردی مدنظر وی میباشد و تعهد و تعصب ایشان در برابر جایگاه شهرداری رشت قابل ستایش است و برای او در سمتهای آتی خود آرزوی موفقیت کرد.
 
بهراد ذاکری با بیان این موضوع که همه اعضای شورا بر این باورند که دکتر نصرتی در زمان تصدی سِمت شهرداری حداکثر توان خود را جهت انجام وظایف خود صرف کرده است، افزود: به عنوان منتقد برخی از عملکردهای دکتر نصرتی که در جایگاه عضو شورای شهر رشت جزو وظایف نظارتی خود میدانم نصرتی را فردی توانمند در حوزه مدیریت شهری دانسته و برای وی در حوزه های آتی خدمت آرزوی موفقیت دارم.
 
فرهام زاهد نیز با تقدیر از عملکرد نصرتی در دوره شهرداری به وی جهت تلاشهای شبانه روزی در کسوت شهرداری رشت خسته نباشید گفت و خواستار پیگیری نقشه راه تدوین شده از سوی نصرتی شد.
زاهد با اشاره به اینکه اعضای شورا تمام تلاش خود را جهت حفظ ایشان در سمت شهرداری انجام دادند، افزود: متاسفانه جایگاه شهرداری رشت در سالهای اخیر هیچ گاه دارای ثبات نبوده و اعضای شورای شهر بر طبق وظیفه خود مسئول ایجاد بستری مناسب و فضایی آرام و با ثبات برای این جایگاه میباشند.
وی با ذکر توانایی های بهارمست در طول سابقه حضور خود در شهرداری خواستار ایجاد همبستگی و انسجام و حمایت از سرپرست جدید جهت انجام امور شد.
 
رسولی نیز با تمجید از اقدامات و جدیت نصرتی در سمت شهرداری رشت اظهار داشت: در دوره حضور وی به عنوان شهردار تاثیرات مثبتی در حوزه هایی همچون عمران که باعث تغییر نگرش های اساسی گردید را شاهد بودیم.
وی با اشاره به سابقه مثبت گذشته بهارمست به عنوان سرپرست شهرداری رشت ابراز امیدواری کرد در این برهه حساس با حمایتهای لازم شهرداری با صلابت هرچه بیشتر به مسیر خود ادامه دهد.
 
عاقل منش نیز با تمجید از نگاه جامع و خدمات ارزنده شهردار رشت انتخاب وی را به عنوان شهرداری چهار ساله مد نظر شورا دانست و از استعفای ایشان ابراز ناراحتی کرد.
وی با تاکید بر این موضوع که دوره نصرتی را میتوان به عنوان یک کارگاه آموزشی برای مدیران شهرداری دانست توانایی مدیریت بحران و حل مشکلات را از شاخص های مدیریتی نصرتی دانست و برای بهارمست در سمت سرپرست شهرداری رشت آرزوی موفقیت کرد.
 
فاطمه شیرزاد نیز با بیان این موضوع که نصرتی جزو اخلاق مدارترین شهرداران رشت محسوب میشد از زحمات وی تقدیر کرد و در ادامه افزود: دکتر نصرتی در فضایی ورود به حوزه مدیریت شهری کرد که شهر با مشکلات زیادی گریبان گیر بود.
پرداخت بدهی های شهرداری و تعریف پروژه های جدید را میتوان به عنوان برخی از دستاوردهای وی نام برد و از او به خاطر تلاشهای شبانه روزی در کسوت شهرداری تقدیر کرد.
سخنگوی شورای شهر با تاکید بر این مطلب که بهارمست به عنوان یک مدیر جوان کارنامه مناسبی از عملکرد خود به جای گذاشته است خواستار حمایت همه جانبه از وی جهت پیگیری اهداف پیش روی شهرداری شد.
 
دکتر نصرتی یک سال فعالیت خود در شهرداری رشت را به عنوان خاطره ای خوب در دوره خدمت خود قلمداد کرد و از تلاشهای شبانه روزی پرسنل شهرداری در این مدت تقدیر کرد.
نصرتی ایجاد همدلی و اتحاد و انجام امور در شرایط سخت را اصلی ترین استراتژی خود در شهرداری رشت دانست و از اعضای شورای شهر جهت حمایت های جدی آنها در این مدت تقدیر کرد.
وی پرداخت بدهی ها، تعریف پروژه های جدید، پیگیری قراردادهای سرمایه گذاری، امضای متمم زباله سوز و اخذ منابع مالی در این حوزه، اقدامات صورت گرفته در حوزه تراموا و کارخانه آسفالت و اتاق شکوفایی را به عنوان برخی از دستاوردهای خود در این مدت نام برد که شخصیت سازی برای مدیران شهرداری شاخص ترین آنها از دید وی میباشد.
نصرتی در انتها با تاکید بر این موضوع که رشت را شهر دوم خود میدانم از مردم و مدیران شهرداری جهت همه حمایت ها در طول مدت حضور خود به عنوان شهردار تقدیر کرد.
 
 
علی بهارمست با تقدیر از عملکرد نصرتی وی را فردی شایسته و مدیری مدبر و تخصص محور دانست که در دوره حضور خود اتفاقات بنیادین زیادی را برای شهرداری رشت رقم زد.
وی با تشکر از اعضای شورای شهر جهت حسن توجه به خود و انتخاب وی به عنوان سرپرست اتمام پروژه های نیمه تمام و تقویت مجموعه شهرداری را جزو اهداف خود در دوره سرپرستی دانست.
 
 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna