جمعه 7 اردیبهشت 1403

 

با حضور دکتر رفیعی از لباس اهدایی ملوانان به انتقال خون گیلان به مناسبت 7 آذر روز نیروی دریایی رو نمایی شد

سرویس ورزشی موج برنا تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندر انزلی پس از غریب نیم دهه دوباره در لیگ های کشوری حاضر شد . در سالیان نه چندان دور که پس از حضوری موفق در زیرگروه باشگاههای کشور به دسته اول باشگاههای کشور صعود کرد و تمرینات و مسابقات این تیم انگیزه بازیکنان جوان و نوجوان بیشتر شد و شوق نحوه تمرینات هیجان خاصی به سالن و تمرین می داد و در ادامه راه حضور بازیکنان گرجستانی که به ترکیب تیم اضافه شدند موجب شد تا نحوه تمرینات و تغذیه هیجان بازیکنان را بیشتر کند و علاقمندان بسکتبال برای شروع روزی دوباره ، تمرین و مسابقه  لحظه شماری می کردند ، تا اینکه بالاخره شرایط مالی ادامه راه را سخت کرد و دست ملوانان از حضوردر لیگ کوتاه ماند .

حضور دکتر رفیعی و قبول سکان هدایت هیئت بسکتبال  و قول مساعد حمایت از یک تیم در بانوان و یک تیم آقایان بارقه های امید را زنده کرد و در ادامه راه دکتر رفیعی شوق و علاقمندی خانواده بسکتبال را لبیک گفت و این عزم به همتی بزرگ تبدیل شد و دو تیم در آقایان و یک تیم در بانوان برای برنامه کوتاه مدت و حمایت از تیم نوجوانان و جوانان جهت حضور در رقابتهای لیگ نوجوانان و جوانان برای برنامه بلندمدت تدوین و کلید زده شد .

ملوانان به دلیل لغزش لیگ ملی که تنها 6 تیم اعلام آمادگی کرده بودند ، چمدانها را برای یک راه طولانی بستند و در دسته 2 باشگاههای کشور و با حضور 24 تیم حاضر شدند .

دور اول به پایان رسید و ملوان با یک شکست قابل عقاب تهران و دو پیروزی مقابل شهرداری آذر شهر و شهرداری نوین تبریز در انتظار دور بعد مسابقات است و حالا با حداقل 10 جلسه تمرین در هفته مهیای دور برگشت است .

پنجشنبه 23 آذر ماه اتفاق غیر منتظره ای در اردو ملوانان افتاد و دکتر رفیعی که چندباری برای حضور در تمرینات تیم دعوت شده بود ، بصورت غیر منتظره در تمرینات تیم حاضر شد و مورد استقبال بازیکنان ، کادر فنی و نمایندگان باشگاه قرار گرفت .

رضازاده سرمربی تیمهای بسکتبال ملوان ضمن خوش آمد گویی خلاصه ای از نحوه گزینش و جذب بازیکنان بیان کرد و افزود :

در طی سالیان متمادی حضور در ورزش و خصوصا بسکتبال چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن فردی با پشتکار و پیگری دکتر رفیعی ندیده ام و امیدوارم خیر و صلاح ما و تیم افتخار آفرینی باشد تا جوابی شایسته و درخور این اعتماد به دتر رفیعی داشته باشم .

رضازاده کارشناس تربیت بدنی افزود : در تربیت بدنی نیروی دریایی و نیروهای مصلح نظمی ستودنی و مثال زدنی وجود دارد و پس از هر مصوبه ای کار تا انتها و به بهترین شکل حمایت می شود و پیگیریهای دکتر رفیعی هم نظم و قاطیعتی شایسته و محرک دارد و اینکه خودشان تا انتهای کار پای هستند موجب می شود تا  رسیدن به قله افتخار اجازه خشکیدن عرق را به خود نمی دهیم .

سرمربی بسکتبال ملوان از تلاش بازیکنانش تمجید کرد و افزود : هرچند با تمام ظرفیت همراه بازیکنان هستیم و البته می دانم قابل قیاس با تیمهای رغیب نیست ، اما تا امروز ثابت کردیم ملوانیم و گیلانی و به احترام تیم ، شهر و استان به میدان می رویم .

دکتر رفیعی با بیان اینکه پیروزی و شکست را فراموش کنیم و به بالاتر نگاه کنیم افزود :راه برای رسیدن به موفقیت هموار است و باید موفقیت را بخواهید و به آغوش بکشید و پهلوانی و قهرمانی را تواما تجربه کنید .

سرپرست هیئت بسکتبال افزود : از ابتدا راه با هم بوده ایم و دوباره خواهم گفت هیئت از شما حمایت خواهد کرد .

در ادامه میراث کشتکار کاپیتان تیم به نمایندگی از طرف بازیکنان از حضور دکتر رفیعی قدردانی کرد و افزود :

در ابتدا هر تمرین اولین موردی که آقای رضازاده به عنوان سرمربی یادآور می شود ، غیر از شکر خدا باید ممنون حمایت هیئت خصوصا شخص دکتر رفیعی باشیم و ما هم از این موضوع غافل نیستیم و با تمام وجود پا به میدان می گذاریم .

در پایان سخنان کشتکار تیم با روش منظم و نظامی از دکتر رفیعی قدردانی کرد .

در ادامه بازدید دکتر رفیعی لباس اهدایی ملوانان را که منقش به امضا اعضا کادر فنی و باشگاه به مناسبت 7 آذر روز نیروی بود را امضا کرد تا طی مراسمی به موزه انتقال خون استان گیلان تقدیم شود .

یادآور می شود ملوانان در آستانه 7 آذر در دیدار مقابل تیم قدرتمند شهرداری آذر شهر به پیروزی رسیدند و این پیروزی را به پرسنل دریادل نیروی دریایی و شهدای نیرو تقدیم کردند . (ر-491)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna