سه شنبه 29 اسفند 1402

 

سرویس سلامت موج برنا -(دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان  در آیین تجلیل از خبرنگاران واحد خبر صدا و سیمای مرکز گیلان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با استفاده از ذوق و استعداد شخصی و کسب علم، دانش و تجربه و جسارت وظیفه جمع آوری و تنظیم اخبار را از طریق وسایل ارتباط جمعی برای آگاهی بخشی به جامعه بر عهده دارند.

 

دکتر احمد مرادی افزود : مشاركت نهادها و سازمان ها به ویژه رسانه ملی در ترویج فرهنگ "اهدای خون " بسیار  موثر است ، ما برای مشاركت عموم مردم در این امر به همراهی نهادهایی مانند صدا و سیما نیازمندیم .

 

وی سازمان صدا وسیمای را بازوی قوی نهادهای خدمتگزار در جامعه در زمینه فرهنگ سازی، از جمله انتقال خون دانست و خاطرنشان شد : اداره کل انتقال خون گیلان پیشرفتهای زیادی داشته است و از ابتدای سالجاری تا 18 مرداد ماه 33 هزار و 551 واحد خونگیری داشتیم و نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش داشته است که مرهون اهدا کنندگان و پرسنل کوشای اداره کل انتقال خون استان می باشیم.

 

 مدیرکل انتقال خون استان گیلان با بیان اینکه پتانسیل و عشق در مردم گیلان وجود دارد تا خون و فرآورده خونی مورد نیاز بیماران استان را خود فراهم کنند، ادامه داد: طی 6 ماه گذشته هیچ خون و فرآورده خونی از دیگر استان ها به استان وارد نکردیم.

 

رضاپور معاونت خبر سیمای مرکز گیلان گفت :  ما به عنوان نماینده رسانه ملی هم در امر ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه همراه شما خواهیم بود و امیدواریم بیش از گذشته شاهد پیشرفتهای اداره کل انتقال خون گیلان باشیم.

در پایان دکتر احمد مرادی مدیر کل انتقال خون استان گیلان که به همراه معاونین ، حراست و روابط عمومی انتقال خون استان گیلان که برای تقدیر از زحمات خبرنگاران در  سیمای گیلان حضور یافتند با حضور در تحریریه خبر از خبرنگار واحد خبر صداوسیمای مرکز گیلان با اهدای لوح تقدیر ، شاخه گل و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.( ر-125)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna