سه شنبه 29 اسفند 1402

موج برنا - در راستای توسعه فرهنگ سازی و ترویج اهدا خون نشستی با حضور دکتر مرادی، مدیرکل انتقال خون استان گیلان  و دکتر رفیعی، رئیس مرکزآموزش و پژوهش مجمع متخصصین  گیلان، گیتی ایزدی پور سخنگو اداره کل انتقال خون گیلان برگزار شد و در خصوص آموزش و ترویج فرهنگ اهدا خون تفاهم نامه ای به امضا رسید.

 
در این نشست  دکتر مرادی، مدیرکل انتقال خون گیلان ضمن بیان تاثیرات اهدای خون گفت: در بخش علمی و پژوهشی، برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی همکاری های خوبی با مجمع متخصصین که با حضور افراد متخصص و کارآمد می باشد خواهیم داشت.
 
 وی بر اهمیت فرهنگ سازی اهدا خون تاکید کرد و افزود: امید است مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین در راستای فرهنگ سازی اهدا خون در بین اقشار مختلف که از اهمیت زیادی برخوردار است کمک شایانی نماید.
 
در ادامه دکتر رفیعی، رئیس مرکزآموزش و پژوهش مجمع متخصصین گیلان خاطرنشان کرد: در طی سالیان اخیر با کمک همکاران در مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین ایران با حمایت از جوامع مختلف کاری اعم از فرهنگی، هنری، صنعتی، اقتصادی و... خدمات شایانی در توسعه آموزش و تخصص ارائه داده شده است.
 
وی افزود : با حدود 12 هزار عضو در استان گیلان در گردهم آوری متخصصین در راستای توسعه و ترویج مشاغل بخصوص در زمینه های علمی ، پژوهشی و نشست های تخصصی و کارگاههای آموزشی و فرهنگ سازی اهدای خون با سرفصل جدیدی در زمینه تخصصی قدم برخواهیم داشت.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna