سه شنبه 29 اسفند 1402

موج برنا - یوسفی رئیس دادگستری شهرستان رضوانشهر در معیت  محمودیان دادستان وجمعی از قضات ودادیاران این شهرستان  در راستای رسیدگی به مشکلات زندانیان از این زندان بازید کرد.

به گزارش روابط عمومی اقدامات تاميني و تربيتي زندان هاي گيلان ، عليرضا  عباسی رئیس این زندان ضمن گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته ،حضورمسئولین قضائی  رادر ارتقاء آرامش روحی وروانی زندانیان بسیارموثر دانست وبیان داشت: تعامل متقابل مسئولین دستگاههای قضائی در حل مشکلات زندانیان و کاهش رفتارهای پرخطر زندانیان بسیار موثر است .

یوسفی رئیس دادگستری شهرستان رضوانشهر هم بیان داشت : رسیدگی به مشکلات قضائی زندانیان و تحقق سیاست های دستگاه قضائی در راستای کاهش جمعیت کیفری ازجمله اهداف اصلی  دستگاه­های قضائی می باشد که کلیه برنامه ها وسیاست های کلان این قوه معطوف به آن است.

در ادامه محمودیان دادستان این شهرستان افزود : کاهش بازگشت مجدد زندانی به زندان ،حبس زدائی وکاهش جمعیت کیفری در زندانها از طریق برنامه های اصلاحی وتربیتی و کار درمانی امکان پذیر است  که به طور حتم  برنامه های حاضر(برنامه های  منسجم اصلاحی وتربیتی و اشتغال زائی مولد )در این زندان می تواند درتحقق اهداف مربوطه بسیار موثر باشد.

درادامه مقامات ارشد قضايي با حضور در اندرزگاهها ی این زندان به طور چهره به چهره با کلیه زندانیان این حوزه قضائی دیدار وبه مشکلات قضائی آنها رسیدگی نمودند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna