دوشنبه 26 شهریور 1403

پایگاه خبری موج برنا، اسدالله عباسی استاندار گیلان پیش از ظهر جمعه ۹ شهریور ماه در جمع مردم منطقه اشکورات بخش رحیم آباد رودسر اظهار کرد: با توجه به ارزیابی نیازهای مناطق روستایی و مشکلات مردم مدیران با ما در این منطقه همراه شدند تا پاسخگوی مطالبات مردم در زمینه‌های مختلف باشند.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است لذا عمر دولت شهید رجایی و باهنر گرچه بسیار کوتاه بود اما الگویی برای مدیران شد.
استاندار گیلان به مشکلات مردم منطقه از عدم آنتن‌دهی منطقه اشکورات اشاره کرد و گفت: گرچه این مساله بهتر شده اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است که نیازمند تلاش‌های بیشتری در جهت رفع کامل این مطالبه مردمی است.
سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات که همراه استاندار گیلان در این سفر حضور داشت از نزدیک با مردم منطقه به گفتگو پرداخت و قول مساعدت داد که به زودی با افتتاح و راه‌اندازی پروژه‌های ارتباطی در سطح منطقه شاهد بهبود وضعیت ارتباطی و آنتن‌دهی تلفن همراه باشیم.
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna