جمعه 27 مهر 1403

سرویس ورزشی موج برنا- علی درخشانی کاوه با کسب 20 رای از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بسکتبال گیلان انتخاب شد.

مجمع عمومی و انتخاباتی هیات بسکتبال استان گیلان امروز با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ، مجتبی موسی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.

علی درخشانی کاوه تنها کاندیدای تصدی ریاست این هیات ورزشی با برگزاری مجمع و کسب 20رأی از مجموع 28 آرای مأخوذه توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات بسکتبال استان گیلان را برعهده بگیرد.

پیش از این و از سال ۱۳۹۶ دکتر محمد رفیعی سکان دار هیئت بسکتبال بود . در این دوره تلاشهای زیادی برای حمایت از همگانی شدن بسکتبال ، توجه به آموزش ، حضور در لیگهای کشوری صورت گرفت . در زمانی که داشتن یک نماینده در سطح کشوری یک آرزو بود و امروز بیش از ۱۰ نماینده در لیگهای کشوری حضور دارند.

خبرنگار: حمیدرضا رحیم زاده

#جهش_تولیدبامشارکت_مردم #ورزش_قوی_برای_ایران_قوی #اداره_کل_ورزش_و_جوانان_گیلان #روابط_عمومی_و_مرکز_اطلاع_رسانی پایگاه خبری موج برنا _ 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna