پنج شنبه 1 آذر 1403

رحیم زاده موج برنا - رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه گفت که این فروشگاه همسو با سیاست حمایت دولت از کالای تولید داخل ، برنج را برند سازی می کند.

فرشاد گلزاده چهارشنبه شب در آستانه ولادت حضرت امام رضا (ع) در حاشیه افتتاح نسل جدید این فروشگاه در ساری افزود : برنج پس از برند سازی ، با نام تولید ایرانی در افزون بر 270 فروشگاه زنجیره ای در سراسر کشور عرضه خواهد شد.

نکته جالب برای چایکاران اینکه با اعلام گلزاده خبرهای خوشی برای چایکاران هم در راه است و در این خصوص گفت : طرح حمایت از  چای ایرانی و تولید گیلان نیز در آینده ای نزدیک اجرایی می شود تا فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در کشور نهادینه شود .

او افزود : هم اکنون نسل جدید فروشگاههای رفاه این سیاست را برای افزون بر چهار هزار قلم کالای تولید داخل انجام می دهند و طرح ایجاد نسل جدید این شرکت فروشگاهی در سطح کشور در دست اجرا قرار گرفت و تاکنون 50 فروشگاه از این نسل فعال شده است.

مدیرعامل فروشگاه رفاه همچنین گفت: مشتری مداری ، حذف واسطه و حمایت از تولید داخلی از مهم ترین مزیت های این نسل فروشگاهی است .

نسل جدید فروشگاه‌های رفاه در سه سطح با ماموریت‌های مختلف طراحی شده‌اند که شامل رفاه اکسپرس با هدف عرضه سریع و تامین فوری نیازهای ابتدایی ، رفاه مارکت با هدف تامین نیازهای خوراکی با تنوع بیشتر است و رفاه اکسترا که در کنار عرضه مواد خوراکی لوازم خانگی ، پوشاک و لوازم اداری ارائه می‌دهد.(ر-66)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna