پنج شنبه 30 فروردین 1403

موج برنا -   نخستین مرکز خدمات فنی و بازرسی خودروهای دوگانه سوز گیلان با حضور الیاس حضرتی نماینده تهران، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا محسنی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان شفت و استان به همت بخش خصوصی پصبح امروز پنج شنبه 31 فروردین در ملاسرای شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

 فرماندار شفت در این مراسم با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه گامی مثبت در زمینه تحقق این شعار در شهرستان شفت برداشته شده است.

محمدرضا محسنی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه برای ۱۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است، افزود: این نخستین مرکز خدمات فنی و بازرسی خودروهای دوگانه سوز استان گیلان بوده که با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راه اندازی و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در طی چهار سال گذشته در حوزه های مختلف به ویژه سرمایه گذاری بخش خصوصی، گفت: شهرستان شفت نیز همگام با سایر مناطق در این زمینه اقداماتی انجام داده است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna