جمعه 10 فروردین 1403

موج برنا - سردار"محمدرضا ميرحيدري" در نشست خبري با اصحاب رسانه، نقش رسانه ها را در كاهش آسيب ها و معضلات برجسته دانست و گفت: در حوزه هاي مختلف رسانه ها مي توانند با انتقال مطالبات مردم به مسئولان، زمينه ساز برطرف شدن كاستي ها باشند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه پليس گيلان عليرغم همه كاستي ها در منابع مالي و انساني، در سال 1395 ماموريت هاي موفقي را پشت سر گذاشته، افزود: تماس هاي مردمي با سامانه ١١٠ در سال ٩٥ نسبت به سال گذشته ١١ درصد افزايش داشته كه نشان از اعتماد شهروندان به نيروي انتظامي دارد.
وي با اشاره به اينكه بيشترين تماس هاي مردم با پليس در طول سال در حوزه راهنمايي و رانندگي بوده است، تصريح كرد: بيش از ٨٣ هزار تماس مردمي با راهنمايي و رانندگي نشان مي دهد كه مردم گيلان در حوزه ترافيكي با چالش هايي روبرو هستند.
دستگاه هاي فرهنگي بايد آستانه تحمل عموم مردم را افزايش دهند
فرمانده انتظامي استان گيلان با تاكيد بر اينكه آمار فعلي نزاع و درگيري در استان در شان مردم ولايتمدار و فرهنگ دوست گيلان نيست، خاطرنشان كرد: همه دستگاه هاي فرهنگي بايد با جديت وارد كار شوند تا آستانه تحمل عموم مردم جامعه بالاتر برود.
سردار ميرحيدري با بيان اينكه پليس گيلان ١٤٩ طرح در حوزه مواد مخدر اجرا كرده، اظهار داشت: اين طرح ها منجر به پاكسازي هزار و١٤١ نقطه آلوده شده اند.
اين مقام انتظامي با اشاره به كاهش ٣ درصدي تصادفات در سطح استان نسبت به سال گذشته، تصريح كرد: عدم توجه به قوانين راهنمايي و رانندگي و زيرساخت هاي غيراستاندارد، مقابله با حوادث رانندگي را دشوار مي كنند.
٤٥ درصد فوتي هاي تصادفات رانندگي در گيلان موتورسوارها هستند
وي با تاكيد بر اينكه ٤٥ درصد فوتي هاي تصادفات رانندگي در گيلان موتورسوارها هستند، تصريح كرد: افرادي كه از اين وسيله نقليه استفاده مي كنند بايد دقت بيشتري به خرج بدهند تا بار سنگين درگذشت يك جوان به خانواده ها تحميل نشود.
فرمانده انتظامي استان گيلان با اشاره در پيش بودن تعطيلات نوروزي و ورود خيل عظيمي از مسافران به استان، بيان داشت: همه شهروندان و مسافران بايد در كنارهم به پليس براي گسترش امنيت و آرامش كمك كنند.
سردار ميرحيدري با بيان اينكه آمار سرقت در استان در سال 1395نسبت به سال گذشته ١٥ درصد كاهش داشته است، يادآور شد: ايجاد قرارگاه سرقت توسط پليس، تاثير زيادي در به دام انداختن سارقان داشته است.
حفظ حرمت شهروندان از اولويت هاي پليس است
اين مقام انتظامي حفظ حرمت شهروندان را از اولويت هاي پليس دانست و افزود: درطول سال 1395 دستگيري ها نسبت به سال گذشته كاهش ١٥ درصدي  داشته است.
وي با تاكيد بر اينكه طرح والعاديات در ٤ مرحله در سطح استان براي جمع آوري معتادان متجاهر انجام شده، خاطرنشان كرد: كشف مواد مخدر در سال 1395 به رشد ٢٨ درصدي رسيده است.
فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه دشمن به دنبال إيجاد إخلال و برهم زدن نظم عمومي است، تصريح كرد: خانواده ها بايد در روزهاي باقي مانده تا پايان سال نظارت و مراقبت بيشتري روي فرزندانشان داشته باشند.
پليس با هر گونه هنجارشكني در چهارشنبه آخرسال برخورد خواهد كرد
سردار ميرحيدري از اهتمام جدي پليس براي كاهش آسيب هاي چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: پليس، راه شادي مردم را مسدود نخواهد كرد اما با هر گونه هنجارشكني، بروز مشكل براي شهروندان و آسيب زدن به أموال عمومي قاطعانه برخورد مي كند.
مردم بايد با نگاه محله محور ناهنجاري ها را به حداقل برسانند
اين مقام انتظامي با تصريح بر اينكه برهم زنندگان نظم عمومي در چهارشنبه آخر سال تا پايان تعطيلات مهمان پليس خواهند بود، اعلام داشت: مردم بايد با نگاه محله محور و پرهيز از افراط، ناهنجاري ها را به حداقل برسانند.
فعاليت بيش از 300 گشت خودرويي پليس در نوروز
فرمانده انتظامي استان گيلان با اشاره به آماده باش كامل پليس گيلان در تعطيلات نوروز، تصريح كرد: بيش از 300 گشت خودرويي پليس براي تامين امنيت مردم در ايام نوروز در سراسر استان حضور خواهند داشت.
سردار ميرحيدري با اشاره به فعال شدن ٦٠ ايستگاه براي اجراي طرح گيلان مطهر، بيان داشت: طرح فرهنگي جهادي گيلان مطهر با آسيب هاي رفتاري در استان در ايام نوروز مقابله مي كند.  
دانش محوري، حرفه گرايي و ارتقا سطح فعاليت هاي پليس حياتي است
اين مقام انتظامي دانش محوري، حرفه گرايي و ارتقا سطح فعاليت هاي پليس را حياتي توصيف كرد و افزود: پليس به دنبال نشاط بهاري در سايه پايبندي به نظم و قوانين است.
وي با تصريح بر اينكه آماركلي جرايم در استان در طول سال ٢٦ درصد كاهش داشته، بيان داشت: اين آمار افزايش اعتمادمردم به پليس رابه همراه داشته است.
🔰ادامه دارد..

پلیس گیلان, [۱۳.۰۳.۱۷ ۱۵:۲۲]
انتظامي استان گيلان با بيان اينكه دشمن به صورت هدفمند به واسطه قاچاق به دنبال ضربه زدن به اقتصاد ايران است، اظهار داشت: پليس وظيفه خود مي داند كه با مقابله با قاچاق، جلوي آسيب ديدن توليد ملي و رشد بيكاري را بگيرد.
سردار ميرحيدري با اشاره به اينكه مردم گيلان نبايد تحت تاثير فرهنگ هاي بيگانه قرار بگيرند، اظهار داشت: پليس و رسانه ها بايد در كنار هم براي حفظ ارزش هاي إسلامي در جامعه گام بردارند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه آمارها از رضايت ٧٥ درصدي شهروندان گيلاني از طرح فرهنگي گيلان مطهر حكايت دارد، اضافه كرد: مرحله چهارم اين طرح در نوروز ٩٦ به كمك طلاب، پليس هاي افتخاري و بسيجيان گيلان به اجرا درمي آيد.
وي با اشاره به تعدد پرونده ها در حوزه جرايم اينترنتي، تصريح كرد: پليس فتا با ابزار به روز با هتك حيثيت، نشر اكاذيب و إيجاد مزاحمت اينترنتي مقابله مي كند.
فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان ضمن تبريك پيشاپيش سال نو اصحاب رسانه، إبراز اميدواري كرد كه سال 1396 سالي همراه با عزت، سربلندي و پيشرفت در همه زمينه ها باشد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna