سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

 موج برنا - به گزارش رحیم زاده شورای روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان –این دیدار از ابتدا با سرعت بالا و تکنیک بازیکنان جوان دو تیم آغاز شد و در کوارتر اول و دوم پایاپای و نزدیک پیگیری شد تا آنجا که این دیدار در پایان نیمه اول 38 بر 36 با برتری ملوانان همراه بود اما از ابتدای کوارتر سوم هر دو تیم سعی در برتری در این دیدار داشتند و در پایان چهار کوارتر به نتیجه تساوی 54 دست یافتند .

و در ادامه این دیدار در وقتهای اضافه ( اورتایم ) پیگیری شد تا چهره برتر این مسابقه مشخص شود و درنتیجه تیم ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با نتیجه 67 بر 62 به پیروزی رسید.

گفتنی است قضاوت این دیدار را سیدرضا مقیمی بعنوان سرداور ، هومن زرافشان و نوید مربوط بعنوان داوران ، و ابراهیم گل آرا بعنوان نماینده هیئت برعهده داشتند.

یادآور می شوم این دیدار در اقدامی زیبا با نام استاد محمد آمیغ برگزار می شود که 9 تیم نوآوران گلبند رشت ، آرنا رشت ، درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، کاوه رودسر ، خزر رودسر ، شهرداری لاهیجان ، ستارگان صومعه سرا و شهرداری کوچصفهان در یک گروه بصورت دوره ای و رفت و برگشت از جمعه اول بهمن آغاز شد .

در دومین دیدارهفته چهارم  دوتیم کاوه رودسر و نوآوران گلبند رشت از ساعت 17:30 روز دوشنبه  25 بهمن در سالن شهدای جنیدی رودسر به مصاف هم خواهند رفت.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna