پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری موج برنا - رضا رسولی با بیان اینکه پس از عقد قرارداد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس شرکت سبلان خودرو در تحویل دادن اتوبوس‌ها تعلل می‌کند، افزود: در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت به این نتیجه رسیدیم که تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس متعلق به ناوگان اتوبوسرانی که به دلیل مشکلات کنار گذاشته شده بودند نوسازی شوند و در خطوط مذکور خدمات‌دهی کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت هزینه نوسازی‌ ۴۰ دستگاه اتوبوس‌ را ۹۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: مقرر شده حداکثر تا پایان بهمن ماه جاری این تعداد اتوبوس نوسازی و فعالیت آنها آغاز شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع استیضاح شهردار رشت متذکر شد: بنده در بحث طرح سئوال مشارکت نداشتم و پاسخ‌های شهردار رشت که در مرداد ماه داده شد، قانع‌کننده بود.

رسولی با تصریح بر اینکه اعضای شورا دغدغه فرآیندهای مالی شهرداری رشت را دارند، خاطرنشان کرد: فرآیندهای مالی شهرداری رشت باید برای اعضای شورا به عنوان یک دستگاه ناظر شفاف‌سازی شود.

وی عدم همدلی و برخی اشتباهات رفتاری را از دیگر دغدغه‌های اعضای شورا دانست و یادآور شد: برخی اشتباهات دوسویه موجب ایجاد فاصله بین شورا و شهردار رشت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تمام اعضای شورا برای حفظ آرامش و جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه تلاش می‌کنند، متذکر شد: امیدواریم اعضای شورا با گرفتن تصمیم مناسب از آسیب به شهر و شهروندان جلوگیری کنند.

منبع : 8 دی

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna