جمعه 31 فروردین 1403

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی موج برنا و به نقل از ایسنا - محمدحسن عاقل منش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات می کند که این ملت در هیچ برهه زمانی زیر بار تهدید نرفته و نخواهند رفت.

 

 

 

 

مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ملت ایران هویت، آزادگی، امنیت و استقلال به ارمغان آورد، افزود: در تمام معادلات سیاسی دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام مقتدر می‌شناسند و این امر همچون برگ زرینی در تاریخ نظام می درخشد.

سفیر فرهنگی بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه حضور دندان شکن گیلانیان در کنار هموطنان ایران اسلامی در این راهپیمایی ستودنی است، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت خون شهیدان و امام راحل و هدایت‌گری‌های داهیانه مقام معظم رهبری تداوم دارد.

عاقل منش مردم‌سالاری دینی را از مهم‌ترین دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و یادآور شد: رسالت امروز ما حفظ این دستاوردها، شناخت و انتقال مفاهیم و ارزش‌های آن به نسل‌های آینده است.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna