شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا به نقل از دیار گیل - وی با اشاره به اینکه قراربود مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز بانوان شهرستان رشت هفته گذشته برگزار شود افزود: به علت بارش برف این مسابقات به تاخیر افتاد.
سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت تصریح کرد: مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز بانوان شهرستان رشت با همت بانوان هیئت تنیس روی میزگیلان و جمعی از مربیان و پیشکسوتان برگزار شد و حدود ۵۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند.
مصطفی عاقل منش از جبارکوچکی نژاد،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی،محمد حسن عاقل منش،نماینده ادوار مردم رشت در پارلمان شهری و حامد عبداللهی،شهردار اسبق منطقه ۵ رشت به خاطر حمایت از ورزش تنیس روی میز قدردانی کرد.
وی اظهار کرد: امسال اتفاق خوبی در حوزه ورزش رخ داد و اعتبارات ورزش همگانی افزایش یافت و امیدواریم این اعتبارات در گیلان نیز جذب شود.
سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت خاطرنشان کرد: با مشارکت مدیران مناطق شهرداری رشت و شهرداری های پنج شهر تابعه شهرستان رشت و حمایت های استاد رهنما،مدیر کل پرافتخار ورزش و جوانان گیلان  تلاش می کنیم علاوه بر ورزش قهرمانی، ورزش تنیس روی میز را در بخش عمومی و همگانی توسعه دهیم.
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna