پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - محمدمحمودیان  افزود : در۲۲ بهمن ۵۷، ایران یکی از دوره های استثنایی تاریخ سیاسی جهان را گذرانید. در این ایام، دو دولت در یک مرکز و بدون هیچ گونه مرزبندی مواجه بودند. دولتی که پشتوانه و عامل مشروعیت خود را از دست داده و از قدرت نظامی محروم گشته و با انقلابی عظیم روبرو بود. و دولتی دیگر متکی به رهبری انقلاب توده های میلیونی مردم که به جای قدرت نظامی، تنها به ارتش مردم وابستگی داشت.

عضو اسبق هیئت رئیسه شورای اسلامی شهررشت اظهار کرد : بعد از گذشت ۳۸ سال از سالروز ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ همچنان توده های مردمی وفادار به نظام در صف اول راهپیمایی حضور دارند و با آرمانهای رهبر کبیر خود پیمان مجدد می بندد.

 

بیانیه  عضو سابق هیات رئیسه شورایشهر رشت به مناسبت دهه مبارک فجر

پایگاه خبری موج برنا : محمد محمودیان عضو سابق هیات رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با همراهی جمعی از جوانان وپیشکسوتان صبح امروز با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

 همزمان با یوم الله 12 بهمن، سالروز ورود رهبر فقید انقلاب حضرت امامخمینی (ره) به کشور عزیزمان در سال 1357، محمد محمودیان عضو سابقهیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با جمعی از جوانان و پیشکسوتان برایتجدید میثاق با رهبر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، ساعت9 صبح دیروز سه شنبه 12 بهمن در مزار شهدای شهر رشت حضور  یافتند.

 در همین ارتباط محمد محمودیان گفت: همانطور که رهبر عزیزمانحضرت آیت الله خامنه ای فرموده اند اهمیت زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: امنیت کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم و باید راهشهدا را ادامه داده و به نسل های آینده شناساند.

متن میثاق و عهدنامه حاج محمدمحمودیان با آرمانهای امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری :

بسم رب الشهدا و الصدیقین

السلام علیک یا اباعبداله و علی الارواح  التی حلت بفنائک علیک منی سلام ا... ابدا مابقیت و بقی الیل و نهار

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

سلام بر پاکترین نفوس انسانی، سلام بر کبوتران خونین بال، سلام خدابر جمع شما که از اهالی آسمانید و دل بر دل نازنین خمینی کبیر گره زده ولبیک گویان زمین و زمان و آخرت را به سیطره معطر و روح افزای خوددرآوردید.

اینک ماییم و از قافله جا مانده و از کاروان عاشقان رانده و مضطرب که: کاروان رفت و تو در خواب و بیایان در پیش / کی روی؟ ره زکه پرسی؟ چه کنی؟ چون باشی؟

 الهی در پیشگاه عزیزترین مخلوقاتت، به ناتوانی و ضعف خود معترفم و از تو همت والا، استقامت، معرفت، شعور ،آگاهی و بصیرت می طلبم تا گام هایم در راه رضای تو استوار و هدف و سیره خود را تهذیب نفس وخدمت به خلق و اطاعت به اولیا ا... و مقام عظمای ولایت و پیمودن راه شهدا قرار دهم.

الهی من لی غیرک ـ یا سریع الرضا اغفر لمن لایملک الا الدعا

و تو ای شهید، ای زنده همیشه جاوید، ای از قافله عاشورائیان، ای بمعراج رفته پیروز، ای آرمیده بر قرب شط شراب (عند ربهم یرزقون) ولمیده بر اریکه رضای ( ارجعی الی ربک راضیه مرضیه)

بار سنگین رسالت و حمل بیرق خونین حماسه های عاشورایی شما،آنهم با شانه های ناتمام و پاهای لرزان جز با حمایت معنوی و روحیه بخشی و الهام گرفتن از شما میسر نمی باشد و لذا این حقیرمحمد محمودیان  که قومی و جمعیتی چشم امید به توفیق و استمرار و خدمات این جانب دارند ضمن استعانت صبر و استقامت از بارگاه الهی در سالروز سی و نهمین دهه مبارک فجر درمحضر شما که شاهدان زنده تاریخی  با شما تجدید عهد و پیمان بسته ومیثاقی دوباره می بندم که: تا زنده ام، ایستاده ام و از آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و امام راحل (ره) و مقتدایمان و ولی امرمان حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) دفاع خواهم کرد.

 اللهم ارزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک تحت رایه ولیک المهدی(عج)

اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن ـ صلواتک علیه....

 

 

 



















Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna