پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -در پیام مشترک آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی  آمده است: مردم غیور و سلحشور گیلان عزیز؛ خداقوت به گام های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان و درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که در زیر بارش باران و سرمای هوا، سیل های خروشان جمعیت راهپیمایی به اقیانوس بزرگ وحدت و همدلی برای بزرگداشت نعمت های انقلاب و پاسداشت استقلال آزادی و جمهوری اسلامی تبدیل شد.
در ادامه این پیام مشترک گفته شده: دگربار سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حضور با شکوه شما مردم شریف و ولایت مدار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و ثبت صحنه های به یادماندنی، نشان داد که مردم گیلان همچون دیگر هموطنانشان فارغ از هرگونه سلایق و اندیشه حزبی و جناحی در تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) ، شهدا و رهبر معظم انقلاب و پاسخ محکم به یاوه گویان و دشمنان نظام یکصدا هستند.
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در خاتمه این پیام مشترک از مردم مؤمن، انقلابی و عزیز گیلان که جلوه دیگری از شکوه وحدت ملی را به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی از درگاه خداوند منان مسألت کرده اند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه، همزمان با سراسر کشور، در 58 نقطه استان گیلان برگزار شد و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در مصلی امام خمینی (ره) رشت سخنرانی کرد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna