جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا به نقل از سایت شرکت سهامی جنگل شفارود - مهندس کرمدوست مدیر تحقیقات و نوآوری شرکت سهامی جنگل شفاروددر این نشست  در خصوص حساس بودن  مدیریت جنگلها توضیحاتی داد و در ادامه گفت :  جنگل ها نقش مهمی در تکامل نسل بشری وتوسعه کشاورزی واقتصادی دارد و بایستی به صورت جدی  مورد توجه مسئولین قرار گیرد .

وی یکی از راههای توسعه و برون رفت از مشکلات شرکت را خلاقیت به عنوان موتور نوآوری و استفاده از تمامی ظرفیت ها دانست و افزود : مدیر تحقیقات افزودند چون نظام  مدیریت جنگلهای شمال در مرحله تصمیم گیری می باشد در این مرحله و پروسه گذر، مجریان طرح های جنگلداری مشکلاتی را خواهند داشت.

کرمدوست خاطرنشان شد : قطعا جناب آقای دکتر بهدوست کلابی مدیر عامل شرکت با حمایت سازمان اتکا شرکت را فعال وسرپا نگه خواهند داشت .

مدیر تحقیقات و نوآوری شرکت سهامی جنگل شفارود اظهار کرد : همکاران با ارائه طرح و ایده های مناسبی که در کمتر از دو سال منجر به تولید محصول و خدمات گردد را پیشنهاد دهند.

 

 


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna