جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - وی افزود : در جلسه ای که با حضور روسا و نمایندگان 8 بیمارستان شهرستان رشت در دانشگاه گیلان تشکیل شد موضوع ایجاد موسسه خیریه در هر بیمارستان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان اظهار کرد : با تشکیل موسسه خیریه در کنار هر بیمارستان و با جذب خیرین و کمک های مردمی در آینده خواهیم توانست ضمن کمک به بیمارانی که از نظر بنیه مالی ضعیف هستند و قادر به پرداخت حداقل هزینه های بیمارستانی نیستند ، در جهت توسعه و خدمات درمانی بیمارستان ها از جمله ساخت بخش ها و تجهیزات مختلف از کمک خیرین نیز استفاده خواهد شد .

دکتر کوچکی نژاد  با بیان اینکه در 6 ماهه اول سال مبلغ 20 میلیارد ریال از طریق خیرین جمع آوری و در بخش بهداشت و درمان هزینه شده است خاطرنشان شد : انشاالله با تکمیل این موسسات خیریه در کنار بیمارستانها و همچنین تشکیل شوراهای خیرین در شهرستانها بتوانیم میزان جذب خیرین و کمک های مردمی را افزایش دهیم .

وی تاکید کرد با تشکیل موسسات و شوراهای خیرین شهرستانها ، کمک ها را بسوی موارد موردنیاز امور سلامت هدایت خواهیم کرد .

در پایان مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان گفت : اساسنامه اولیه تشکیل موسسات خیریه با حضور نماینده استانداردر نشست با نمایندگان بیمارستانها ، مجمع خیرین سلامت و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد هرکدام از بیمارستانها اقدامات خود را در جهت تکمیل این موسسه انجام دهند .

 

 



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna