جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری موج برنا دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان با صدور پیامی ارتحال جانگداز حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون ..

"هاشمی زنده است تا انقلاب اسلامی زنده است" حضرت امام (ره)

 

ارتحال جانسوز و جانکاه عالم فرزانه و نستوه  ، سردارسازندگی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  مبارز بزرگ انقلاب ، یار وفادار امام و رهبرى ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مصیبتی بس عظیم و  دردناک برای کشور  و جمهوری  اسلامی میباشد  که موجب تألم و تأسف همه کسانی که دل در گرو پیشرفت ، عزت و آبادانی و سازندگی این آب و خاک مقدس داشته اند گردیده است.

مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر دوران سخت مبارزات نهضت اسلامی، شاگرد و یار دیرین امام راحل عظیم الشان (ره)، همراه و همسنگر واقعی و همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که عمر پربرکت خویش را در راه مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و بعد از پیروزی انقلاب در جهت استقرار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به مردم در سنگرها و میادین حساس و کلیدی نظام سپری کردند.

در نهايت تاسف، اين ضايعه بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، ریاست محترم جمهور ، مراجع تقلید ، ملت شريف  وبزرگوار ايران و ازجمله مردم انقلابی و آگاه استان گیلان ، و بويژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان  براى آن عالم ربانى علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna