چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مجمع هیئت شنای استان گیلان صبح امروز برگزارشد و پرویز گلریز با اخذ تمام آرا به پایان رسید .

پایگاه خبری موج برنا  – مجمع هیئت شنای استان گیلان صبح روز سه شنبه 23 آذر در سالن آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان گیلان با حضور  سمیع زاده  دبیرکل فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان  برگزار شد 

 

در این رای گیری آقای پرویز گلریز با اخذ ۱۸ رای از ۱۸ رای اخذ شده ، کل آراء را به خود اختصاص داد و به مدت 4 سال دیگر بعنوان ریاست هیئت شنای استان گیلان منصوب شد.

 

گلریز پیش از این نیز عهده دار ریاست این هیأت بود.

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این نشست از پرویز گلریز رییس جدید هیات شنا ، شیرجه و واترپلو و دیگر روسای هیات های ورزشی خواست برای افزایش تحرک و پویایی از این پس حکم روسای هیات های ورزشی شهرستان های استان یک ساله باشد و در صورت تایید عملکرد، یکسال دیگر تمدید شود . 

در متن حکم او آمده است:

جناب آقای پرویز گلریز ارم ساداتی

با سلام و تحیت ؛

احتراماً‌   براساس صورتجلسه مورخ ۹۵/۹/۲۳ مجمع عمومی هیأت شنای  استان گیلان و با استناد به مفاد اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی مصوب هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم به سمت رئیس هیأت شنای استان مذکور منصوب می شوید. شایسته است ضمن هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و برنامه‌ریزی مطلوب، اقدامات بایسته درخصوص گسترش و اعتلای این رشته ورزشی در آن استان معمول دارید.

توفیق شما را در راه خدمت به ورزش کشور از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

 

محسن رضوانی

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna