سه شنبه 29 اسفند 1402

به گزارش پایگاه خبری موج برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی به پیشنهاد استاندار گیلان، سیروس شفقی که فرماندار آستارا بود را به عنوان فرماندار شهرستان رشت منصوب کرد.

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” موفق باشید.

رئیس گروه امور شهری استانداری گیلان، کارشناس ارشد امور شهری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، مسوول امور دبیرخانه کمیته حمل ونقل و سوخت، کارگروه توسعه جایگاه های cng استان و کمیته منابع هدفمندی یارانه ها از جمله سوابق شفقی است.
شفقی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم، کارشناسی مدیریت دولتی، کاردانی معماری واستمرار درمقطع کارشناسی مهندسی عمران و ساختمان است.
نماینده وزارت کشور در کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهرداری های آستارا و لوندویل، در شورای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر انزلی، عضو شورای سازمان پایانه های مسافربری شهرداری رشت، کارشناس ارشد امورمالی دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گیلان، مدرس دانشگاه پیام نور و مراکزآموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی رشت نیز از دیگر سوابق فرماندار جدید رشت است.
مراسم معارفه سیروس شفقی به عنوان فرماندار جدید به جای سید عیسی مهدوی فرماندار فعلی رشت هفته آینده با حضور یکی از مقامات وزارت کشور در رشت برگزار می شود.

عیسی مهدوی از بهمن ماه ۱۳۹۲ جانشین ولی الله عظمتی فرماندار دولت احمدی نژاد در رشت شده بود. گفته می شود مهدوی هم به زودی به عنوان فرماندار یکی از شهرهای غرب گیلان به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna