جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری موج برنا -نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای در این دیدار از مبینا نژاد که لقب ماشین شکست ناپذیر مبارزه را از سوی فدراسیون جهانی دریافت کرد گفت : این بانوان ایرانی و سرزمین گیلان با اخلاق ، رفتار و حجاب اسلامی ترویج دهنده ارزشهای اسلامی و الگویی برای جهانیان در میادین بزرگ بین المللی ورزشی هستند.

وی با بیان اینکه حضور باحجاب بانوان ایرانی در میادین بین المللی پیام شهدای ما است افزود : شهدای ما از حضور با حجاب بانوان در جهان خوشحال می شوند و با این حرکت خوب این قهرمان و شیرزن گیلانی و اهدای مدالشان به شهدای مدافع حرم این جذابیت و شادی قهرمانی ایشان را دوچندان  می کند .

کوچکی نژاد در ادامه از خانواده و مربی و رئیس هیئت تکواندو و تمامی دست اندرکاران هیئت تکواندو و تیم اعزامی تقدیر و تشکر کرد و گفت : بنده به نمایندگی مردم شهرستان رشت ازمبینانژاد و خانواده ایشان و تمام کسانیکه برای جامعه تکواندو و این بانوی گیلانی زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر می کنم .

وی بعنوان عضو فراکسیون ورزش مجلس شورا اسلامی افزود : عصرروز شنبه با فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ، اعضا فراکسیون و  سلطانی فر وزیر ورزش جلسه ای خواهیم داشت که در این جلسه در خصوص مسائل حوزه ورزش وهمچنین تقدیر و تشکراز مبینا نژاد بانوی گیلانی  قهرمان تکواندو جهان صحبت خواهد شد .

لازم بذکر است : مبینا نژاد قهرمان تکواندو نوجوانان جهان دراین دیدار و در حضور نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای و  اعضا تکواندو گیلان و سایر مسئولین حاضر مدال خود را به شهدای مدافع حرم اهدا کرد.

در پایان کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت ضمن اهدای هدایایی به این بزرگ بانوی تکواندوکا گیلانی  افزود : انشاالله در مسابقات پیش رو نیز با توکل به خداوند منان که تمام انرژی از اوست و با مصلحت او پیروزی حاصل شود .


/ سمیه عظیمی


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna