پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - وی که کاروان اعزامی به رقابت‌های آسیایی را همراهی می کرد و از نزدیک شاهد بازیها بود اظهار کرد  : تیم ملی شیرجه ایران در کمال ناباوری با ناداوری در روز نخست مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا تنها با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به ژاپن چهارم شد.

پرویز گلریز خاطرنشان شد : تیم ملی شیرجه ایران با ترکیب شهنام نظرپور و مجتبی ولی پور در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا در میان ۸ تیم شرکت کننده در رقابت های شیرجه هماهنگ تخته ۳ متر با کم لطفی داوران پس از چین، مالزی و ژاپن در رده چهارم قرارگرفت.

گلریز یادآور شد : تیم ملی شیرجه ایران با ترکیب شهنام نظرپور و مجتبی ولی پور به سرمربیگری قائم میرابیان توانست در شیرجه هماهنگ سکوی ۱۰ متر برای نخستین بار در تاریخ شیرجه کشورمان به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کند و چین و ژاپن به ترتیب به مقام اول و دوم را کسب کردند.


در ادامه رئیس هیئت شنای استان گیلان  کسب مدال برنز تیم شیرجه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت و افزود :  کسب مقام سومی تیم شیرجه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که نویدبخش آینده ای روشن برای این رشته پرمدال است را به اعضای تیم، مربیان ، کادر فنی و کادر مدیریت شنا و شیرجه ایران تبریک  عرض می نمائیم و آرزومندیم موفقیت های این رشته مهیج ادامه پیدا می کند و پرچم جمهوری اسلامی ایران همچنان در میادین بین المللی برافراشته باشد .انشاالله

یادآور می شوم : دهمین دوره مسابقات شنا آسیا به میزبانی ژاپن به مدت یک هفته در شهر توکیو با حضور ورزشکاران صاحب نام آسیا در چهار رشته‌ آبی برگزار شد. حضور نمایندگان شایسته ایران در سه رشته پس از ۲۱ سال دوری از این سطح مسابقات بسیار حائز اهمیت بود که در نهایت با درخشش شیرجه‌روها و کسب مدال برنز این تیم و هم‌چنین عملکرد قابل قبول تیم‌های ملی واترپلو و شنا همراه شد. ورزشکاران و افتخار آفرینان کشور صبح روز(دوشنبه) ساعت ۱۰:۲۵ به وقت تهران با استقبال مسئولان فدراسیون وارد کشور شدند.

حضور رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان گیلان  همراه کاروان اعزامی به رقابت‌های آسیایی



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna