جمعه 31 فروردین 1403

 

پایگاه خبری موج برنا به نقل از شبستان : وی با ابراز خرسندی از اینکه پلیس سرنخ‌های خوبی از سرقت این بانک کشف کرده است، افزود: متاسفانه کوتاهی نسبت به تهیه ابزار نگه‌ داری و انتقال پول توسط بانک‌ها یکی از عواملی است که به فرصت طلبان اجازه اینگونه سرقت ها را می دهد.

 میرحیدری خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مانند مورد قبلی سرقت از یکی از بانک‌های استان، که سارقان کمتر از پنج روز دستگیر و کل مبالغ به سرقت رفته و ابزاری که مورداستفاده مجرمان قرارگرفته بود ضبط و ثبت شد بتوانیم در این مورد نیز با دعای مردم به‌زودی سارقان را دستگیر کنیم.

میرحیدری با توجه به اینکه هنوز میزان مبلغ به‌صورت دقیق اعلام‌نشده است، گفت: این سرقت در سه وضعیت اعلام‌شده و منتظریم که با حسابرسی دقیق‌تر، مبلغ اصلی به ما اعلام شود، اما مبلغ اولیه اعلام‌شده این سرقت ۲۵ میلیون تومان گزارش‌شده است.

وی اذعان کرد: نگهداری پول در بانک‌ها حد و حدودی دارد و می‌توان یک‌میزان پول را در محل نگه‌دارند و بانک‌های مربوطه باید برای مازاد آن پیش‌بینی خودرو حمل پول و مامور برای تامین آن کنند، که این کوتاهی متاسفانه در استان گیلان انجام می‌شود.

میرحیدری با اشاره به مصدومیت مدیر بانک با ضربه چاقو توسط سارقان، گفت: مدیر بانک مردانه مقاومت کرده و با توجه به آثاری که باقی‌مانده است نشان می‌دهد که کارمند خانم و کارمند خدماتی این بانک نیز همپای مدیر به بهترین وجه عمل کرده‌اند اما به‌هرحال اگر بیشتر از این مبادرت به برخورد می‌کردند امکان داشت مشکلاتی فراتر از هزینه‌ای که امروز پرداخت کردیم، ایجاد می‌شد.

مبلغ اعلامی توسط فرمانده انتظامی استان گیلان پس گذشت حدود ۱۰ ساعت از وقوع سرقت در حالی ۲۵ میلیون تومان گزارش شد که صبح امروز سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی گیلان در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما (از اینجا بخوانید) مبلغ سرقت شده را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. نکته جالب تر اینکه کانال خبری معاونت اطلاع رسانی فرماندهی انتطامی گیلان در خبری که ساعت ۱۲:۴۹ منتشر کرده بود (از اینجا ببینید)  اعلام کرد که سارقان مبلغ ۴۷۰میلیون ریال را از بانک خارج کردند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna