جمعه 10 فروردین 1403

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایگاه خبری موج برنا - به گزارش روابط عمومی اداره  ورزش و جوانان شهرستان رشت در متن این پیام آمده است :

ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌ صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است و بدون شک تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش برای توسعه، رشد و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی  گام بر می دارند تا شاهد رشد و شکوفایی و در نهایت افتخار آفرینی غیورمردان و  بانوان این مرز و بوم علی الخصوص شیرزنان و مردان گیل باشیم.انشاالله

اما هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی است تا در مدتی که به عنوان خادم ورزش در خدمت جامعه ورزشی این استان و شهرستان بوده ام از تلاش های خالصانه دست اندرکاران ورزش استان و شهرستان رشت ، هیات ها ، ادارات ورزش و جوانان بخشها ، باشگاههای ورزشی ، اساتید ، مربیان ، پیشکسوتان ، داوران و قهرمانان ورزشی شهرستان رشت که مجموعه ورزش و جوانان استان و شهرستان را در نیل به اهداف توسعه محور خود یاری نموده اند تقدیر نمایم.

امیدواریم تا با ادامه حمایت ها و تحقق برنامه های تدوین شده خصوصا در حوزه ورزش همگانی شاهد سرعت گرفتن قطار توسعه سلامت محور در استان گیلان و شهرستان رشت باشیم .

در پایان شاهمحمدی رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان رشت ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش  از درگاه خداوند منان  آرزوی موفقیت و بهروزی همه ورزشکاران عزیز جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی و بر افراشته شدن پرچم پر افتخار کشورمان را در اقصی نقاط دنیا  را مسئلت نمود.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna