جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا  - رئیس امورفرهنگ،گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از مجموعه ِ فرهنگی ورزشی یادگار امام و پروژه ی استخر کوثر رشت تأکید کرد: این پروژه بعنوان یک پروژه استانی از ظرفیت منابع و اعتبارات استانی برخوردار است و سعی خواهد شد در جهت تکمیل آن از ظرفیت های لازم بهره گیری شود.

معصومی راد در گفتگو با خبرنگار موج برنا ، پروژه های عمرانی در بخش ورزش  را با اهمیت دانست و اشاره کرد : با توجه به اینکه بخش مهمی از سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در کشور به توسعه ورزش، بویژه ورزش همگانی بستگی دارد بنابراین در سازمان برنامه و بودجه بر تکمیل هرچه سریعتر طرح های عمرانی ورزشی تاکید داریم تا دسترسی اقشار مختلف مردم را به امکانات ورزشی از جمله سالنها ، استخرها و استادیوم ها فرآهم آوریم.

دکتر رضا معصومی راد به تاکید دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص تکمیل این پروژه اشاره کرد و افزود : اعتبار در نظر گرفته شده در سال 95 برای تکمیل پروژه کافی نبوده و لازم است به جهت اولویت و اهمیت آن برای مجموعه یادگار امام و مردم ورزش دوست استان و شهرستان رشت، نسبت به تأمین منابع مالی متناسب اقدام شود.

وی  به مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه ها در دولت تدبیر و امید با بهره گیری از ساز وکار ماده 27 تاکید کرد و افزود : این راهبرد ضمن تکمیل سریع تر پروژه ها از طریق منابع غیردولتی و ایجاد رونق در فعالیت های عمرانی موجب جلوگیری از اتلاف منابع، بهره برداری توأم با کیفیت و رضایت بیشتر مردم و نیز تحقق امکان سیاست گذاری و نظارت دولت را فراهم می نماید.

امکانات ورزشی گیلان متناسب و در شأن مردم این استان نیست

دکتر معصومی راد در پایان گفت : با توجه به تراکم جمعیت و مساحت بالای استان و از سوی دیگر وجود پتانسیل ، امکانات طبیعی، قهرمانان ورزشی در عرصه های مختلف و  تمایل و اشتیاق مردم این استان به فعالیتهای ورزشی ، امکانات ورزشی گیلان را متناسب مردم آن نمی دانیم و در آینده با ارتقاء شاخص های مطالعاتی باید زمینه تخصیص بهینه تر منابع متناسب با ظرفیت ها ،  محرومیت ها و کمبودهای فضاها و امکانات ورزشی فراهم شود. /ع/

 

 

 



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna