سه شنبه 29 اسفند 1402

به گزارش گروه فرهنگی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تمامی رایزنی های فرهنگی ایران در سراسر جهان، اقدام به انعکاس این پیام مهم در پایگاه های اطلاع رسانی خود به زبان محلی کرده اند.
ارسال متن ترجمه شده پیام به دانشگاه ها، اساتید، نخبگان، ائمه جمعه و جماعات، اصحاب رسانه، نویسندگان و تمام اندیشمندان و مراکز فرهنگی اسلامی، کشورها، از دیگر اقدامات رایزنی های فرهنگی ایران در این خصوص بوده است.
از جمله فعالیت های این نمایندگی ها می توان به الجزایر، انتشار در روزنامه های
«الخبر»، «الشروق»، «اخبار الیوم» و «الوطن»، اتیوپی، انتشار در روزنامه انگلیسی زبان «دیلی مونیتور»، تونس، انعکاس در سایت خبری ـ اجتماعی بیان نیوز و انتشار آن در نشریه «الصحوه» و روزنامه «الصباح»،استرالیا: انتشار در هفته نامه «ایران» در سیدنی، ترکیه (آنکارا)، انتشار در روزنامه «آیدینلیک» و پایگاه خبری و شبکه تلویزیونی 14 ترکیه، هند (بمبئی)، انتشار کامل پیام از شبکه تلویزیونی وین - WIN -هند و چاپ در روزنامه «صحافت»، پاکستان (کویته)، انتشار در روزنامه های «آزادی»، «بلوچستان» و روزنامه انگلیسی زبان «اکسپرس» اشاره کرد.
همچنین در کشور ارمنستان نیز ترجمه و انتشار پیام مقام معظم رهبری به زبان ارمنی در قالب یک ویژه نامه و ارسال به گروه ها و تشکل های دینی، فرهنگی، علمی، دانشگاهی، هنری ارمنستان، پژوهشگران، ایران شناسان، عرب شناسان، معلمان، اساتید و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی، ارامنه ایرانی، ایرانیان مقیم، دانشجویان و اتباع دیگر کشورهای اسلامی و انعکاس در سایت مسجد جامع کبود ایروان منتشر شد.
پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت الله الحرام 15 شهریور ماه صادر شد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna