جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - سلیمی دبیر هیئت شنای گیلان هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقا سطح کیفی و ترویج شنا در دریا دانست و گفت : شناگران در این مسابقات در رده سنی زیر 20 سال  و  20-29 سال در مسافت 5 کیلومتر ، در رده سنی 30-39 سال و 40-49 سال در مسافت 3 کیلومتر. ، رده سنی. 50 سال و بالای 50 سال در مسافت 2 کیلومتر باهم رقابت خواهند کرد .
سلیمی با بیان اینکه گیلان پس از حدود 12 سال میزبان رقابتهای شنای آبهای آزاد کشور شده است افزود : گیلان قبل از سال 82 هرساله مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور را برگزار می کرد .
سلیمی اضافه کرد : در این رقابتها 2 تیم از گیلان حضور خواهد داشت .
دبیر هیئت شنای گیلان در پایان خاطر نشان شد : این رقابتها بمیزبانی هیئت شنای استان گیلان و با همکاری اداره ورزش و هیئت شنای شهر رودسر و زیر نظر فدراسیون شنا برگزار خواهد شد .

یادآور می شوم : در پایان از سوی هیئت شنای گیلان به نفرات برتر هر رده سنی مدال و حکم و به تیم برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد .
رامدشت محله ای است زیبا و ساحلی در شهرستان رودسر( استان گیلان) است و علت نامگذاری این محله به گذشته های نه چندان دور(حدود 30 ،40 سال پیش) می رسد ، که محل رام کردن اسب های وحشی بود.محله رامدشت از شمال به دریا - از جنوب به روستای کَلدَرِه و زمین های کشاورزی برنج - از شرق به گسکرمحله و از غرب به میدان معلم منتهی می شود.
رامدشت حدود 22 متر پایین تر از سطح آبهای آزاد قرار دارد و به همین دلیل یکی از پایین ترین نقاط ساحلی کشور محسوب می شود.   ساحل زیبای رامدشت حدود 5 کیلومتر وسعت دارد ، که هرساله پذیرای عده ی زیادی گردشگر از سراسر کشور جهت شنا و ماهیگیری است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna