شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - در یک حرکت منسجم و کم نظیر اولین پیاده روی خانوادگی خبرنگاران استان گیلان با همت خرسندی ریاست خانه مطبوعات استان گیلان از مقابل خانه مطبوعات اغاز و برگزار شد . 

در طول مسیر رهگذران با دیدن بنر پیاده روی خبرنگاران برخورد جالبی داشتند که از نگاه مردم می شد حس و البته بعضی از عابران به جمع اضافه شدند که می شد این حرکت را یک نوع اعتماد به این قشر حس کرد . در طول مسیرصحبتها شنیدنی ، تحلیل موضوعی اخبار روز ، ورزشی و البته حضور بعضی از مسیولان موجب شد که حوادث روز استان مورد انالیز قرار بگیرد ، از ابتدا مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان حضور داشتند ، که در ادامه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت ، مهندس مهدوی فرماندار ورزش دوست ،مهندس جعفرزاده دیگر نماینده شهر رشت هم اضافه شدند.
بالاخره مراسم در میدان شهرداری به پایان رسید و مسیولان روز خبرنگار را تبریک گفتند و با انجام قرعه کشی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد .
شایان ذکر است ارمند ریس انجمن اهدا کنندگان خون استان گیلان و تنی چند از اهدا کنندگان خون در این پیاده رویی حضور داشتند و ارمند در مصاحبه ای به خبرنگاران ضمن تبریک روز خبر نگار گفت :
خبرنگاران قشری تاثیرگذار ، دلسوز و البته حساس و مردمی هستند و برای هدایت و ترویج هرچه بیشتر اهدا کنندگان خون به همت همه گروهها و قشرها نیازمندیم و البته نقش خبرنگاران در این مقوله حساس تر و با ارزش تر است و با عنایت به بالاتر سن اهدا کنندگان با ترویج این فرهنگ باید این مهم را در جامعه رواج دهیم ، شاخص های اهدا خون در استان هر ۱۰۰۰ نفر ۳۲ نفر است ، در شهر رشت هر ۱۰۰۰ نفر ۴۶ نفر است که این در حالی است که شاخص اهدا هر ۱۰۰۰ نفر است که امیدواریم با عنایت به فرهنگ بالای مردم گیلان به شاخص ۵۰ به بالا برسیم و این رکورد و افتخار به نام گیلان ثبت شود .
ارمند در پایان جامعه خبری استان را دعوت کرد در روز خبرنگار در انتقال خون حضور یابند و در این امر خطیر بیش از پیش نماد ایثار و همدلی و همزبانی را به اثبات برسانند .




Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna