جمعه 10 فروردین 1403

در این همایش که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد ، خبرنگاران ، روزنامه نگاران ، مدیران مسئول روزنامه ها و سایتهای خبری استان گیلان و تعدادی از مسئولان و مدیران کل ادارت مختلف این استان حضور داشتند .
خبرنگاران و اصحاب رسانه شرکت کننده در اولین همایش پیاده روی خانوادگی ، مسیر خانه مطبوعات استان گیلان تا میدان ذهاب (شهرداری ) شهرستان رشت را به صورت پیاده طی کردند .
یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حاضر در این مراسم با تبریک روز خبرنگار گفت : اگر قرار است جامعه ای زنده باشد ، باید رسانه آن جامعه زنده و پویا باشد .
غلامعلی جعفرزاده افزود : اگر رسانه و جامعه خبرنگاران در چارچوب نظام قلم بزنند و نقد سازنده و اصولی داشته باشند ، آن جامعه رشد خواهد کرد که خوشبختانه در ایران و به خصوص در گیلان شاهد این امر هستیم .
وی اظهارکرد : زمانی می توانیم رشد کنیم که یک دیده بان منصف ، هوشیار و عاقل نظاره گر کار ما باشد و در مواقع لزوم نیز نقد سازنده داشته باشد چون آن چیزی که رسانه ها می گویند ، به نفع جامعه است .
وی ادامه داد : البته مدیران نیز باید ظرفیت انتقادپذیری خود را افزایش دهند و مطبوعات نیز باید نقدهای منصفی داشته باشند که نمونه بارز آن حرکت خوب رسانه های شهرستان رشت بود که حرف دل مردم را به گوش اعضای شورای اسلامی شهر رشت رساندند تا در تصمیم گیری خود ، خواسته مردم را در نظر داشته باشند .
فرماندار رشت نیز در جریان این همایش پیاده روی گفت : خوشحال هستم که در چنین مراسمی حضور یافته ام که اصحاب رسانه استان گیلان در آن حضور دارند و این همایش را برگزار کرده اند .
سیدعیسی مهدوی افزود : تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه رشت را در زمینه های مختلف به حداقل برسانیم و همچنین این قشر زحمتکش و تاثیرگذار رفاه صنفی نیز داشته باشند .
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز گفت : بسیار خرسندم که در خدمت خبرنگاران استان گیلان هستم و در این همایش پیاده روی حضور یافته ام و امیدواریم که اینگونه مراسم ها که ویژه خبرنگاران است ، تداوم داشته باشد .
مسعود رهنما افزود : از بانیان و مسئولان اجرای این همایش پیاده روی خانوادگی اصحاب رسانه گیلان نیز تشکر و قدردانی می کنم که این فرصت را به وجود آورده اند تا اصحاب رسانه گیلان در چنین همایشی شرکت کنند .
رئیس خانه مطبوعات نیز در جریان این همایش پیاده روی گفت : از اصحاب رسانه استان گیلان تشکر می کنم که دعوت ما را پذیرفتند و در این همایش حضور یافتند .
کریم خورسندی افزود : خوشبختانه فضای رسانه ای خوبی در استان گیلان داریم و امیدواریم که این فضا بهتر و صمیمیانه تر شود و مسئولان امر بتوانند مشکلات و معضلات اصحاب رسانه را به حداقل برسانند .
در پایان اولین همایش پیاده روی خانوادگی اصحاب رسانه استان گیلان ، به تعدادی از شرکت کنندگان ، به قید قرعه جوایز نقدی و غیر نقدی اهداء شد .







Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna