پنج شنبه 9 فروردین 1403

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد:

خبرنگاران با آگاهی که دارند در راستای مصالح مردم و تقویت مسئولین قلم می‌زنند جا دارد از اصحاب رسانه به دلیل عملکردی که طی یکسال قبل داشتند، تشکر و قدردانی کنم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید از خبرنگاران حمایت کنند و موانع این قشر را برطرف نمایند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه بهترین مرجع برای بیان واقعیات جامعه، کاستی‌ها و عملکرد مسئولین هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم از تشکیل فراکسیون خبرنگاران خبر داد و تصریح کرد: در همین هفته فراکسیون خبرنگاران را در مجلس دهم تشکیل می‌دهیم و تاکنون بیش از ۱۰۰ نماینده در این فراکسیون ثبت‌نام کرده‌اند. این فراکسیون می‌تواند کمک‌های ویژه‌ای در بخش‌های قانونگذاری، حمایت از خبرنگاران، بیمه، تحصیلی، آموزش‌های حرفه‌ای داشته باشد.

کوچکی‌نژاد در خصوص ارتباط با رسانه‌ها و خبرنگاران گفت: همیشه سعی می‌کنم به عنوان نماینده مردم در دسترس و پاسخگوی خبرنگاران باشم و دیدگاه خود را شفاف بیان نمایم، مگر اینکه در جلسه‌ای باشم و نتوانم پاسخ بدهم زیرا پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران فضای آرامی می‌خواهد.

 

ایسنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna